sahamedalat

مردم از واریز پول فروش سهام عدالت به صورت قطره چکانی و تغییر سبد سهامشان از کشوری به استانی بدون اجازه آنها، گلایه مند هستند.

 به گزارش راه اترک، نزدیک به دو ماه است که فروش سهام عدالت آغاز شده و برخی از مالکان سهام عدالت نسبت به فروش 30 درصد از سهام خود اقدام کرده اند.

برخی از شهروندان منطقه شرق گلستان که 30 درصد از سهام عدالت خودشان را فروخته بودند در تماس با راه اترک از عدم واریز پول فروش سهام خودشان گلایه مندند.

این افراد از عدم واریز مبلغ پول فروش سهامشان می گویند.

برخی از شهروندان نیز در گفتگو با راه اترک می گویند: چند روزی است مبالغی پول به حسابمان واریز شده که در پرس جوهایمان مشخص شده که این پولها جزوی از پول فروش سهامان می باشد.

علی یکی از شهروندان شرق گلستان در تماس با راه اترک می گوید: 3 تا 4 بار برایم پولهایی خرد واریز شده که در پرس و جوها مشخص شد که این همان پول فروش سهامم می باشد ولی این پولها به قدری کم است که برخی از مبالغ حدود 7 هزار تومان هم نمی شود.

علی ادامه می دهد: ظاهرا بانکها سود هر سهم را به طور جداگانه و به صورت قطره چگانی به حساب مردم واریز می کنند ولی این گونه پول واریز کردن به هیچ درد مردم نمی خورد.

رضا از شهروندانی است که سهام عدالتش را نفروخته است.

او در گفتگو با راه اترک می گوید: دولت اعلام کرده که آن افرادی که سهامان را آزاد نکرده اند هم بعد از عید غدیر می توانند سهامشان را به فروش برسانند.

رضا ادامه می دهد: اما طبق گفته دولت، سهام این افراد استانی خواهد بود و این سوال ماست که دولت چگونه پرتفوی مردم را از سبد اصلی به سبد استانی تغییر داده آن هم بدون اجازه خود مردم؟

انتهای پیام/رضا جامی