tagato

دوراهی کلاله یک بار دیگر، قربانی گرفت.

به گزارش راه اترک، 24 آبان ماه سال 1397 در یک حادثه رانندگی در استان گلستان، دکتر نوربخش و تاج الدین، مدیر عامل و معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی کشور جان خود را از دست دادند.

حادثه دردناکی بود و بلافاصله بعد از آن جلسات مختلفی در استان و کشور در این خصوص برگزار شد و دستورات زیادی برای حل علت حادثه داده شد و برخی نواقص مانند اصلاح بریدگی و ... در گرگان برطرف گردید.

قبل و بعد از آن حادثه هم در گرگان و هم در سایر نقاط ایران و همین استان گلستان ، حادثه های دیگری نیز رخ داده بود.

در تازه ترین حادثه روی داده در استان گلستان،در  بهمن ماه 1399، دوراهی کلاله شاهد فوت یکی از کارگران زحمت کشی بود که به شکل پیمانکاری و زیر نظر اداره راهداری در حال ساخت و ساز برطرف کردن مشکل دوراهی کلاله بودند.

پیگیری ساخت و ساز مشکل ترافیکی دوراهی کلاله امر بسیار پسندیده ای است ولی نکته این است که چرا حل مشکل ترافیکی دوراهی کلاله اولا به صورت اصولی و طبق آنچه سالها پیش تصویب شده (ساخت تقاطع غیر هم سطح روگذر و زیرگذر ) انجام نمی شود و دوما چرا ساخت و ساز این نقطه حادثه خیز این قدر با تاخیر انجام می شود ؟ آیا جان یک کارگر از یک معاون و مدیرعامل کمتر است؟
سایت راه اترک به نوبه خود درگذشت شهادت گونه این کارگر زحمت کش راهدار را به خانواده و همه هموطنان استان گلستان تسلیت گفته و از مقامات مسئول می خواهیم هرچه سریعتر نسبت به حل مشکل ترافیکی این نقطه پرحادثه خیز استان ، اقدام نمایند.

انتهای پیام/رضا جامی