motaheri

علی مطهری در آستانه سالروز تسخیر لانه جاسوسی، این اقدام انقلابی  را غیر ضروری برشمرد.

به گزارش راه اترک، 13 آبان، سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 58 توسط دانش جویان انقلابی است، حرکتی که توسط حضرت امام خمینی رحمه الله علیه به عنوان انقلاب دوم نامیده شد.

نکته مهم در این تسخیر این است که به نا به کتابهای مختلفی که بعد از این تسخیر در خصوص این لانه جاسوسی منتشر شد، هزاران صفحه اسناد را که نشان دهنده جاسوسی بودن این مرکز بود، نشان می داد.

این اسناد که هنوز نیز وجود دارند و هزاران سندی که توسط جاسوسان این مرکز از بین رفت، اقدام دانشجویان و دانش آموزان تسخیر کننده را تایید می کند.

اما نوع نگاه وام مدارانه برخی افراد که حتی برخی از اینها جزو همان تسخیر کنندگان اولیه بودند، نشان از تساهل و حتی پشیمانی از اقدام انقلابی آنها می دهد.

این درحالی است که حضرت امام خمینی رحمه الله علیه به عنوان رهبر و بنیانگذار انقلاب اسلامی، این حرکت انقلابی را انقلاب دوم نامید و به طور کامل از آن دفاع کردند.

حالا در آستانه سالروز انقلاب دوم، علی مطهری، از نمایندگان سابق مجلس شورای اسلامی در یادداشتش در کانال تلگرامی خود، آن را زیر سوال می برد و غیرضروری می خواند.

علی مطهری علاوه بر زیر سوال بردن انقلاب دوم، منتقدان عملکرد دولت دوازدهم را منافق قلمداد می کند و در ادامه خروج ترامپ و کارشکنی اروپاییها در برجام را نیز به نیروهای انقلابی برمی گرداند و به گونه ای به شکل صد در صد، از عملکرد دولت دوازدهم دفاع می کند.

motaheri

دفاع علی مطهری از عملکرد دولت دوازدهم در زمانی روی می دهد که حتی چهره های اصلی حامیان روحانی مانند، زیباکلام، کواکبیان و ... نیز عملکرد دولت دوازدهم روحانی را زیر سوال برده و آن را قابل دفاع نمی دانند.

انتهای پیام/رضا جامی