photo 2017-07-17 00-12-41

رئیس مرکز آموزش فنی وحرفه ای مراوه تپه از تدوین کتابچه ای از سرگذشت و تلاش های کارآموزان ، توسط برخی از کار آفرینان موفق این مرکز خبر داد .

به گزارش راه اترک ، پارسا رئیس مرکز آموزش فنی وحرفه ای مراوه تپه در گفتگو با خبرنگار راه اترک گفت : توانمند سازی منابع انسانی بالاخص جوانان با ارائه آموزشهای مهارتی برای ورود به بازار کار ، اساس کار مراکز فنی و حرفه ای است و شرکت در دوره های فنی وحرفه ای گام موثری در اشتغال پذیر شدن افراد می باشد.
وی در ادامه گفت : آموزشهای مهارتی بر اساس تقاضا محوری و نیاز سنجی است ، اما لازم است که ما کودکانمان را به سمت آموزش های مهارتی و کار آفرینی سوق دهیم .
ایشان با بیان این که : برخی از کارآموزان کارآفرین موفق مرکز به تدوین کتابچه ای از سرگذشت و تلاش هایشان پرداخته اند ، خواستار شرکت همه جوانان در دوره های مرکز آموزش فنی وحرفه ای شدند . وی به اجرایی شدن طرح هر دانش آموز یک مهارت از ابتدای مهرماه و با کمک آموزش وپرورش شهرستان اشاره کرد.
پارسا همچنین از تشکیل شورای مهارت شهرستان به ریاست فرماندار و دبیری مرکز آموزش فنی حرفه ای خبر داد و گفت: تشکیل این شوراها می تواند گام موثری در جهت دهی آموزشهای مهارتی در سطح شهرستان وبرمبنای نیازهای واقعی بردارد.
ایشان با اشاره به جمعیت فارغ التحصیل بیکار در کشور به تبیین طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی پرداختند و با اشاره به تعهد یکصد نفره این شهرستان خواستار مشارکت فارغ التحصیلان دانشگاهی و بنگاه های اقتصادی و اصناف به عنوان واحدهای پذیرنده در این طرح شدند.
وی در پایان صحبت های خود به طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی نیز اشاره و خواستار حضور گسترده اصناف به عنوان متقاضیان دریافت مجوز به عنوان مراکز یادگیری شدند.

انتهای پیام/م