amishahi2

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مراوه تپه گفت: امامان آیینه تمام نمای رسول خدا(ص) هستند.

به گزارش راه اترک، حجت الاسلام حسینعلی امیرشاهی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی مراوه تپه در خصوص سیره و اخلاق اخل بیت عصمت و طهارت گفت: جلوه كرامات ائمه اطهار( ع ) و سيره معصومين ( ع ) در بین تمام انسان های طالب عدالت و حقیقت جو ، از جايگاه ويژه اي برخوردار است، امام جواد ( ع ) نیز همچون دیگر ائمه اطهار ( ع )  جهت اثبات حقانيت و امامت خويش بيش از ائمه اطهار ( ع ) قبلی ، از قدرتي برخودار بود كه خداوند سبحان در اين خصوص به ایشان عطا كرده بود و ایشان از آن استفاده كردند .

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراوه تپه ادامه داد : امامان معصوم ( ع ) از نظر داشتن صفات عالی انسانی و مکارم اخلاق در حد اعلای کمال هستند . سجایا و مکارم اخلاقی امامان معصوم ( ع ) از والاترین منبع اخلاق سرچشمه گرفته است . آنان اخلاق نیک را از جد گرامیشان پیامبر اسلام(ص) به ارث برده اند و آیینه تمام نمای رسول خدا(ص) هستند.

کارشناس مسائل دینی و مذهبی اظهار داشت : این صفات ، کرامات انسانی ، معجزات امام ( ع ) بیانگر ویژگی های اخلاقی و روحی ، برجستگی های معنوی و رفتاری ، فضایل و کمالات نفسانی است که آن حضرت را از دیگران ممتاز می ساخته است . آن حضرت باتقواترین فرد اهل زمان خود بود و کسی در جود و بخشش در مرتبه آن حضرت قرار نداشت .

انتهای پیام/م