kazemi2

معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا گلستان در مراوه تپه گفت: شمن میخواهد مارا ناکارامد نشان دهد ولی به برکت انقلاب ما در رتبه های برتر جهانی قرار داریم که انها از این ناراحتند و ما انقلابی می مانیم تا از عصبانیت بمیرند.

به گزارش راه اترک، سرهنگ کاظمی، معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا گلستان در مراسم بهره برداری از ایستگاه پمپاژ آب روستای قزل دالق در مراوه تپه گفت: استکبار جهانی خواست که انقلاب را در همان حالت نهال بودن و تازه شکل گرفتن نابود کند و همه ی تلاشها را کرد که ما به این چهل سالگی پیروزی انقلاب نرسیم.

ghzl3

کاظمی ادامه داد: انگیزه الهی باعث شد پیروز شویم ولی چون آنها این را نمی فهمند ، نقشه های تمام عیار آنها نقش بر آب می شود ، چون به قدرت خدا و ایمان ایرانیان کافرند.
معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد: دشمن می خواهد مارا ناکارآمد نشان دهد ولی به برکت انقلاب ما در رتبه های برتر جهانی قرار داریم که آنها از این ناراحتند و ما انقلابی می مانیم تا آنها هم از عصبانیت بمیرند.
وی یاداورشد: اگر مقایسه ای هم داشته باشیم می بینیم که قبل از انقلاب، امکانات، انرژی و حتی شاه ایران در خدمت دیگران بود ولی حالا ما موج بیداری اسلامی را پیش می بریم و رشد های همه جانبه داشته داریم و استقلال و آزادی کامل را هم حفظ کرده ایم.
کاظمی گفت: دشمنان ما سالهاست که می گویند: گزینه ها روی میز است، ولی جرات اجرایی آن را ندارند‌‌.

شهرستان مرزی مراوه تپه در استان گلستان قرار دارد.

انتهای پیام/رضا جامی