7ghole

یک گروه کوهنوردی ساکن کرمانشاه، توانست در 7 روز، 7 قله بزرگ را صعود کند.

به گزارش راه اترک، احمد مرادیانی، سرپرست گروه کوهنوردی ساکن کرمانشاه از صعود به 7 قله معروف این استان در مدت 7 روز پشت سر هم خبر دارد.

احمد مرادیانی که خود صعودهای مختلفی را به قله های بزرگ در پرونده صعودهایش دارد، در گفتگو با راه اترک گفت: به همراه یک تیم 5 نفره، در مدت 7 روز، توانستیم با توکل به خدا، 7 قله از قله های مهم استان را صعود کنیم.

سرپرست این گروه کوهنوردی استان کرمانشاه اضافه کرد: این صعودها در ایامی انجام شده که اگرچه در فصل بهار انجام شده ولی هنوز به این صعودها، صعودهای زمستانی می گویند.

مرادیانی ادامه داد: تیم اصلی 5 نفره ما که در برخی از روزها به اعضای گروه برخی از افراد هم اضافه می شد از تاریخ 9 اردیبهشت تا 15 این ماه، هر قله را از پایین کوه برای صعود، درنوردیدند.

وی در خصوص اسامی اعضای این تیم هم گفت: سیامک ادبی قهرمان دوچرخه سواری ، خسرو عاطفی ، حمید رئوفی ، احمد اسمانبربن ، و خودم؛ احمد مرادیانی به عنوان سرپرست تیم صعود کننده و پیشنهاد کننده این صعودها بودیم که دیگر همنوردان هم در بعضی صعودها مارا از نظر روحی وروانی همراهی کردند.

اسامی قله های فتح شده توسط این تیم کوهنوردی: فرخشاد، بیستون، زنهان، شاودالان، قته چرمی، نمازگاه، پراو

7ghole

 

7ghole0

 

7ghole1

 

7ghole2

 

7ghole3

 

7ghole4

 

7ghole5

 

7ghole6

 

7ghole7

لازم به یادآوری است که احمد مرادیانی، رکوردار صعود به قله پراو در استان کرمانشاه است که توانست در مدت کمتر از یک سال، 100 بار قله ی 3405 متری پراو در استان کرمانشاه را فتح کند.

مرادیانی،صعودهای مختلف دیگری را هم در برنامه دارد.

برای این ورزشکار خوب کشورمان، آرزوی موفقیت و سربلندی داریم.

انتهای پیام/رضا جامی


 

گزارش صعود قبلی