gaazz9

کار گازرسانی به 9 روستای مراوه تپه از پیشرفت 90 درصدی برخوردار است.

به گزارش راه اترک به نقل از تسنیم، محمد رضا رحیمی، مدیرعامل شرکت گاز گلستان از پیشرفت ۸۰  درصدی گازرسانی به ۹ روستای شهرستان  مرزی مراوه‌تپه خبر داد و گفت: گازرسانی به این روستاها با ۲۹۰ میلیاردریال اعتبار در حال انجام است و تا انتهای امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

رحیمی ظهر عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: گازرسانی به 9 روستای شهرستان مراوه‌تپه حدود 80 درصد و گازرسانی به دو روستای گنبدکاووس نیز حدود 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با اشاره به فعالیت چهار پیمانکار در دو شهرستان مراوه‌تپه و گنبدکاووس افزود: شبکه اجرایی گازرسانی به این روستاها 195 کیلومتر بوده که تاکنون 145 کیلومتر خط تغذیه و شبکه‌گذاری انجام شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان بیان داشت: با توجه به میزان مصرف گاز این روستاها و برای پایداری جریان گاز سه ایستگاه تقلیل فشار گاز TBS و یک ایستگاه تقلیل فشار CGS نیز پیش‌بینی و نصب خواهد شد. 

وی گفت: براساس شرایط منطقه به‌ویژه خط تغذیه حد فاصل روستای داکلی‌داش به همت آباد، بخشی از مسیر اجرای پروژه  کوهستانی بوده که این موضوع استقرار لوله‌های 12 اینچ، ریسه کردن، جوشکاری، حفاری و پیشرفت کار را دشوار کرده است. با این حال تلاش می‌کنیم کار گازرسانی به این روستاها تا انتهای امسال به پایان برسد.

رحیمی اظهارداشت: برای گازرسانی به 11 روستای مراوه‌تپه و گنبدکاووس حدود 290 میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده که تاکنون نزدیک به 180  میلیارد ریال آن جذب شده است.

انتهای پیام/