neshast

فرمانده انتظامی شهرستان مرزی مراوه تپه گفت: شهرستان مرزی مراوه تپه با کمک مردم، تلاش نیروهای انتظامی، سپاه، مرزبانی، اطلاعات و پیگیری نیروهای قوه قضاییه، یکی از امن ترین شهرستان های استان است.

به گزارش راه اترک، سرهنگ حسین غلامی، فرمانده انتطامی شهرستان مرزی مراوه تپه در نشست خبری با خبرنگاران گفت: امنیت مردم، خط قرمز نیروهای انتظامی است و در این راه چنان رفته ایم که مقام معظم رهبری، عملکرد نیروی انتظامی را مطلوب برشمرده است و این مدال افتخاری است که مقام معظم رهبری به مجموعه نیروی انتظامی داده است.

سرهنگ غلامی گفت: شعار امسال نیروی انتظامی: پلیس هوشمند-امین مردم است و این یعنی که مجموعه پلیس و نیروهای انتظامی برای برقراری امنیت مردم مجهز به پیشرفته ترین تجهیزات به روز خواهد شد تا امنیت مردم که خط قرمز ما است، بیشتر محقق شود جرا که در این راه، مردم ما را به عنوان امین خود برای امنیتشان انتخاب کرده اند.

neshast

فرمانده انتظامی مراوه تپه اضافه کرد: مراوه تپه یکی از امن ترین شهرستانهای استان است و این امر با کمک و همکاری مردم، تلاش نیروهای انتظامی، سپاه، مرزبانی، اطلاعات و پیگیری نیروهای قوه قضاییه محقق شده است.

وی در خصوص عملکرد نیروهای انتظامی از ابتدای سال 98 تا کنون هم گفت: تمام تلاش همکاران ما برای حفظ امنیت مردم بوده و در این راه توانسته ایم، جلوی انجام سرقتها را بگیریم و این موفقیت ما نسبت به سال گذشته 370 درصد افزایش داشته و این امر نشان دهنده تسلط بیشتر ماموران ما برای حفظ امنیت مردم بوده است.

سرهنگ غلامی ادامه داد: در زمینه کاهش تصادفات جاده ای و درون شهری هم ما 14 درصدی را شاهد بودیم و در زمینه تصادفات جاده ای برون شهری هم شاهد کاهش 48 درصدی تلفات جاده ای بوده ایم.

غلامی گفت: در زمینه آموزش های انتظامی هم همکاران ما تلاش گسترده ای را آغاز کرده اند و در سال 98 تا کنون، 92 مورد حضور نیروهای ما در مدارس، مساجد و ... بوده و در این حضورها هم پاسخگوی مسائل مردم بوده ایم و هم آموزش های لازم در خصوص قوانین راهنمایی و رانندگی، آسیبهای اجتماعی، حقوق شهروندی، راههای حفظ اموال و ... مردم داشته ایم.

وی در پایان در خصوص اولویت های کاری فرماندهی انتظامی شهرستان مراوه تپه هم گفت: انتظام بخشی به موضوعات ترافیکی، کاهش تلفات حوادث جاده ای درون شهری و برون شهری، مقابله با سارقان و استرداد مال مردم به آنان، مبارزه با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر، برخورد با ناهنجاریهای اجتماعی و اخلاقی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تحقق شعار سال مقام معظم رهبری، تلاش برای افزایش احسال امنیت مردم، افزایش مهارت کارکنان و ... است.

شهرستان مراوه تپه در استان گلستان قرار دارد.

انتهای پیام/رضا جامی