jamshidi

رئیس جدید فرودگاه قدس کلاله، اولویت برنامه کاریش در این فرودگاه را اعلام کرد.

به گزارش راه اترک، مهدی جمشیدی، سرپرست فرودگاه قدس کلاله در اولین گفتگوی خبریش، برنامه های کاری خود را برای توسعه این فرودگاه تشریح کرد.
جمشیدی گفت: اولویت ما برای فعال شدن دوباره فرودگاه قدس کلاله، آماده کردن زیرساختهاست تا پروازها هم افزایش یابد و هم دیگر به این دلایل قطع نشود
سرپرست فرودگاه قدس کلاله گفت: آماده کردن جایگاه سوخت در فرودگاه مهمترین برنامه عمرانی ما برای فعال کردن پروازهاست. بعد از اقدامات ما دیگر همت مردم در همراهی با پروازهاست.
 جمشیدی در خصوص انجام مراحل ساخت جایگاه سوخت هم گفت : برای این منظور مدیرکل فرودگاهها در حال رایزنی با فرمانداری ، نمایندگان استان و استاندار هستند  تا از طریق خیرین و یا بودجه های استانی، کار ساخت جایگاه انجام شود و این کار پروسه اداریش را باید بگذارند.
سرپرست فرودگاه قدس کلاله در خصوص هواپیماهایی آموزشی که در فرودگاه قدس مستقر شده اند هم گفت: این هواپیماها به یک شرکت خصوصی تعلق دارد و مسئولین این شرکت در حال رایزنی بوده  و پیگیر کارشان   با سازمان هواپیمایی کشوری هستند.
جمشیدی ادامه داد: پروازهای این شرکت به صورت آموزشی و تفریحی خواهد بود.
 وی در خصوص آخرین مراحل آغاز به ساخت دیوارهای دور فرودگاه قدس هم گفت: سازه ها که به صورت پیش ساخته می باشند، در حال ساخت است و به زودی مرحله دیواره سازی آغاز خواهد شد.
مهدی جمشیدی به عنوان سرپرست فرودگاه قدس کلاله از چندی پیش ، جانشین عبدالخلیل صادقی معرفی شد.
فرودگاه قدس کلاله در استان گلستان قرار دارد و اولین فرودگاه ساخته شده استان گلستان می باشد.
انتهای پیام/رضا جامی