asansor

ماموران آتش نشانی کلاله به خاطر عدم اطلاع از شیوه کمک به افرادی که در آسانسور گیر کرده اند، به افراد در این موقعیت کمک نمی کنند.

به گزارش راه اترک به نقل از گلستان ما، شهروند کلاله ای مدعی عدم پاسخگویی ماموران آتش نشانی در قبال درخواست کمک به دو شهروند که در آسانسور گیر افتاده بودند؛ شد.

این شهروند در پیامی ارسال خود به این پایگاه خبری تحلیلی از پاسخ عجیب ماموران آتش نشانی کلاله در قبال در خواست کمک آنها خبرداد و نوشت: آتش نشانی کلاله از بیرون آوردن دو شهروند کلاله ای از آسانسور خودداری کرد.

دقایقی قبل یک خانواده در آسانسور آپارتمانی واقع در خیابان آزادی گیر افتاده و با آتش نشانی جهت کمک تماس می گیرند.

متاسفانه کارمندان شهرداری کلاله با جسارت کامل عنوان نموده وظیفه ما نیست و آموزش لازم را ندیده ایم و از مراجعه به محل خودداری نمودند و پس از پیگیری توسط ساکنین یکی از متخصصین این کار بنام آقای شیبانی به محل مراجعه و اقدام به بیرون آوردن آن خانواده نمود.

 لازم بذکر است پس از تماس مجدد با آتش نشانی کارکنان شهرداری با صراحت تمام عنوان کردند: روزی ۵۰۰ نفر بخاطر کرونا میمیرند دونفر هم بخاطر گیر افتادن در آسانسور از دنیا بروند.

آقای شهردار؛ از نیروهای جوان و ورزیده در آتش نشانی استفاده کنید.آتش نشانی تبعیدگاه شهرداری نیست که با تنبیه نیروهای باسابقه، هر نیروی مازاد را به آنجا منتقل کردید.

انتهای پیام/