1417525981 81410724-6116281

حسن امامی رضوی: دولت و مجلس تلاش می کنند تا مردم از خدمات پزشکی مناسب بهره مند شوند.

به گزارش اترک به نقل از گلستان ما ، با حضور قائم مقام وزیر بهداشت ؛ بیمارستان 32 تختخوابی حضرت معصومه (س) آزادشهر با هفت میلیارد و 200 میلیون تومان در بخش عمرانی و 5.5 میلیارد تومان در بخش تجهیزات پزشکی آماده بهره برداری شد.

به گزارش گلستان ما ؛ این بیمارستان دارای بخش های مختلف از جمله اورژانس، کلینیک تخصصی، دو اتاق عمل، زنان و زایمان، بخش های داخلی مردان و زنان و رادیولوژی است.

قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با اجرای طرح تحول نظام سلامت در کشور، مردم طعم شیرین هزینه پایین درمان را چشیدند که این کار نشان دهنده کارآمدی نظام است

«حسن امامی رضوی» روز سه شنبه در آیین افتتاح بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان آزادشهر، افزود: دولت و مجلس شورای اسلامی تلاش می کنند تا مردم از خدمات پزشکی مناسب بهره مند شوند.

وی گفت: اجرای سه مرحله موفقیت آمیز از طرح تحول سلامت در کشور به دلیل همکاری خوب مجلس با دولت صورت گرفته است و امیدواریم که مراحل بعدی این طرح تحول نیز با موفقیت در آینده اجرایی شود.

قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطر نشان کرد: هماهنگی بین بخش های اجرایی و قانونگذاری کشور سبب شده تا زیرساخت لازم برای ارایه خدمات بهتر پزشکی به مردم فراهم شود.

امامی رضوی افزود: افتتاح بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان آزادشهر همزمان با سفر رییس جمهوری و هیات دولت به استان گلستان برای ارایه خدمات بهتر به مردم است.

وی اظهار امیدواری کرد که در آینده بتوانیم علاوه بر فراهم کردن امکانات سخت افزاری و نرم افزاری برای این بیمارستان، بتوانیم خدمات شایسته ای به مردم این منطقه ارایه کنیم.