image136157

دانش آموزان به خاطر استقبال از رئیس جمهور کلاس ها را تعطیل کردند.

به گزارش اترک به نقل از گلستان ما ، حسن روحانی به همراه هیات دولت دیروز در گلستان با حضور گسترده ی دانش آموزانی که از لغو امتحاناتشان شادمان بودند، مورد استقبال قرار گرفت.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست ، حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان به همراه هیات دولت سه شنبه ۱۱ آذر وارد فرودگاه بین المللی گرگان شد و از همان جا تا استادیوم آزادی گرگان واقع در خیابان پاسداران مورد استقبال پرشور مردم استان گلستان قرار گرفت.

پس از ماهها انتظار یازدهمین رییس جمهور در حالی وارد گلستان شد که مدیرکل آموزش و پرورش از تعطیل نبودن مدارس در شیفت صبح سخن می گفت و بخشنامه هایی نیزمبنی برعدم تعطیلی مدارس و البته حضور دانش آموزان مقاطع دبیرستان در مراسم استقبال ارسال شده بود که حکایت از حضور پرشوردانش آموزان برای استقبال داشت.

با توجه به گمانه زنی ها، حضور چندین هزار نفری دانش آموزان استان گلستان درمراسم استقبال رییس جمهوربیش از اقشار دیگر بود هرچند این امر ناخوشایند نیست و برای جامعه ی آموزش و پرورش یک ویژگی مثبت وحضورگسترده درفعالیت های سیاسی و اجتماعی ،حال اینکه این قشرباالجبارموجه کردن غیبت و یا کم کردن نمره آمدند یا لغو امتحانات فرصت پرداختن به آن نیست،قلمداد می شود.

با تاخیر دوساعته ی روحانی دانش آموزان فرصت را غنیمت دیدند و درسخوان ها به خواندن درسها مشغول شدند، دانش آموزان خوش ذوق نیز بر روی پوستر های رییس جمهور جملاتی که نشان از رضایت مندی آنان برای لغو امتحانات بود اقدام کردند و برخی نیز با پرتاب اشیا به سمت یکدیگر(دختر و پسر) باعث اعتراض عده ای از مردم شدند.

 زمانی  که مجری مراسم از مدارس و ادارات خواست که پلاکاردهای خود را جمع کنند تا فقط پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران دیده شود ، دانش آموزان مجبور شدند پلاکارد های خود را کنار بگذارند، البته در نامه ای که به مدارس ارسال شده بود هم ازبه همراه نداشتن پلاکارد و پارچه نوشته حکایت داشت که مدیران به آن عمل نکرده بودند.

بعد ازسخنرانی رییس جمهور تعدادی از دانش آموزان دختردبیرستان تیزهوشان گرگان خواسته های خود را طی نامه ای به نماینده ی وی درمحل ورزشگاه تقدیم کردند.

تصاویر زیراز ساعت ۸ صبح قبل ازحضور رییس جمهورتا پایان سخنرانی وی به طور اختصاصی از دانش آموزان گلستانی گرفته شده است.

roohani 86

 

image136157

ROHANI-GORGAN 33

ROHANI-GORGAN 22

roohani 36

roohani 15

roohani 16

roohani 14

rohani-havashi 25

roohani 31

roohani 98