IMG 0807

دکتر روحانی گفت : گله ای از نقدها ندارم .

به گزارش اترک به نقل از گلستان ما ، رئیس جمهور در جلسه شورای اداری ساتان گلستان گفت :سیاست اقتصاد مقاومتی نکاتش را دقت کنیم و اقتصاد باید درون زا و درون نگر باشد و ما باید با دنیا تعامل داشته باشیم .

به گزارش گلستان ما ؛ دکتر حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان امشب 12 آذر در جلسه شورای اداری استان گلستان اظهار کرد: علم و دانشگاه باید نفع رسان باشند و اگر بخواهد از اول تا آخر عمر در خدمت فرد باشد بدرد نمی خورد.

روحانی با اشاره به فعالتر شدن رشته گردشگری گفت : می توانیم در این بخش با تخصصی کردن رشته ها دانشجویان خوبی تربیت کنیم.

وی اظهار داشت : دربحث تولید واکسن به یک حدی از فناوری رسیدیم که درسال های آتی خودکفا می شویم و اولین کشوری هستیم که این واکسن را تولید می کنیم.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری هم به فناوری و تولید علم تاکید دارد خاطرنشان کرد: تا زمانی که مشکل جذب سرمایه حل نشود نمی توان مشکلات را برطرف کرد و ما باید سرمایه گذار و کارآفرین چه داخل یا خارج از کشور را بپذیریم .

حسن روحانی گفت : تحریم ها ظلم بزرگی به مردم ایران بود که تحمیل شد و درصحنه دیپلماسی نیز سربازان ما در حال جنگیدن هستند و البته نقد حق همه است اما یک وقتهایی نقد جوری نباشد که ضربه بزند .

وی با اشاره به عملیات فاو گفت : عده ای در همان دوران دفاع مقدس و علیات فاو می گفتند اگر اینطور می شد بهتر بود و از اینجور حرفها اما من گله ای از نقد ندارم و اگر نقد دلسوزانه باشد وظیفه است .

روحانی گفت : تلاش زیادی در دولت تدبیر و امید صورت گرفته و امیدواریم نتیجه آن آبادانی و اشتغال در کشور باشد .

رئیس دولت تبدیر و امید گفت: سیاست اقتصاد مقاومتی نکاتش را دقت کنیم و اقتصاد باید درون زا و درون نگر باشد و ما باید با دنیا تعامل داشته باشیم .

وی به ساخت ریل و خط آهن ایران ترکمنستان قزاقستان گفت : این زیرساخت عظیم می تواند موجب تحول منطقه شود.