Golestanema

نماینده والیبال گلستان باخت.

به گزارش اترک به نقل از گلستان ما ، نمایندگان والیبال گلستان در روزی که از ملی پوش گلستانی در زادگاهش تجلیل شد، از رقبای مدعی خود شکست خوردند.

به گزارش گلستان ما، در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر والیبال تیم های "پیکان تهران" و "جواهری گنبدکاووس" در سالن المپیک گنبد به مصاف یکدیگر رفتند و پیکان به پنجمین پیروزی خود در این رقابت ها دست یافت.

شاگردان پیمان اکبری سرمربی تیم پیکان در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۱ به پیروزی رسیدند تا جمع امتیازهای خود را به ۱۴ برسانند و همچنان در صدر جدول گروه یک این رقابت ها باقی بمانند. جواهری گنبد نیز با ۳ امتیاز در رتبه پنجم جدول باقی ماند.

در ابتدای این مسابقه باشگاه جواهری گنبد طی مراسمی با اهدای دسته گل و هدیه از فرهاد قائمی ملی پوش تیم والیبال پیکان تقدیر کرد که این اقدام شایسته تاثیر خوبی در روند کل مسابقه داشت.

ظرفیت سالن المپیک گنبد دو هزار و ۵۰۰ نفر است اما بیش از چهار هزار تماشاگر در این سالن مسابقه دو پیکان و جواهری را تماشا کردند و قائمی را نیز بارها تشویق کردند.

همکاری کادر فنی و بازیکنان پیکان نیز با مسئولین اجرایی، ناظر و داوران این دیدار به گونه ای بود که یک مسابقه تماشاگر پسند را برای این هفته لیگ برتر رقم زد.

نظارت بر این مسابقه محمدحسن خوشدل بر عهده داشت و محمد شاهمیری و محمدرضا کاویانی با عنوان داوران اول و دوم قضاوت این مسابقه را بر عهده داشت.

همچنین تیم والیبال "میزان خراسان" که در هفته چهارم لیگ برتر برابر زاهدان تن به شکست داده بود، در هفته پنجم این رقابت ها موفق به شکست "توسعه تعاون" گنبدکاووس شد.

تیم والیبال میزان خراسان در این مسابقه که در سالن مهران مشهد برگزار شد، سه بر یک به یپروزی رسید و با ۱۰ امتیاز به رتبه دوم جدول گروه یک صعود کرد.

بازیکنان میزان خراسان در ست سوم این دیدار ۲۵ بر ۲۲ مغلوب تعاون شدند اما در ست های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۹ بر ۲۷، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۸ به پیروزی رسیدند و یک پله صعود در جدول را تجربه کردند.

تیم والیبال تعاون گنبد نیز به سه امتیاز خود در جدول قناعت کرد و همچنان در رتبه ششم باقی ماند.

بازیکنان تیم تعاون گنبد دو کارت زرد و قرمز نیز در این دیدار دریافت کردند که رحمان رئوفی کارت قرمز و فرهاد یلمه کارت زرد از داور اول دریافت کردند.

اسماعیل صباغ، بهروز جعفری و احمد سرمست به ترتیب به عنوان ناظر، داور اول و دوم نظارت و قضات این مسابقه را بر عهده داشتند.

بازرگانی جواهری گنبد در هفته ششم لیگ برتر والیبال در زاهدان به مصاف شهرداری این شهر می رود و تعاون گنبد نیز میزبان ارتعاشات صنعتی ایران خواهد بود. / مهر