moalem

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان از استخدام 1900 نفر در سال جاری در آموزش و پرورش این استان خبر داد.

به گزارش راه اترک به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش کل گلستان، جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش استان با موضوع پروژه مهر امروز ۲۶ شهریور ماه ۹۸ در سالن فرهنگ این اداره کل برگزار گردید.

 احسان گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش استان در این جلسه با اشاره به نشست مدیران کل استان های کشور در تهران، اظهار داشت: صداقت، صراحت و صمیمیت ۳ سیاست وزیر جدید آموزش و پرورش است که با توجه به پشتوانه اجرایی و تجربیات ارزنده آقای حاجی میرزایی به نظر می رسد که افق های روشنی پیش روی این وزارتخانه باشد.

گوهری راد با توجه به اقتصاد آموزش و پرورش، ایجاد درآمد پایدار را یک ضرورت دانست و گفت: انتخاب فردی باتجربه به نام آقای طیب نیا به عنوان مشاور اقتصادی وزیر بسیار شایسته بود امیدوارم اتفاقات خوبی در این بخش صورت پذیرد.

 مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان با اشاره به اقدامات بسیار خوبی در زمینه فضا و تجهیزات و نیروی انسانی گفت: تمام پیش بینی ها برای مهری با شکوه اندیشیده شده است و ما آمادگی کامل داریم تا مدارس با شایستگی و به نحو مطلوبی بازگشایی گردد.

وی با اشاره به جذب بیش از ۱۹۰۰ نفر از نیروهای پیش دبستانی و نهضت سواد آموزی در آموزش و پرورش  گلستان اظهار داشت: اعتقاد دارم که با توجه به چالش‌های فراوان آموزش و پرورش در زمینه نیروی انسانی و جذب این نیروها برای آموزش و پرورش استان یک فرصت است و این امر نیز با پیگیری‌ها و تلاش‌های فراوان صورت گرفته است و ما تمام تلاش و همت خود را به کار و بستیم تا هیچ فردی که شرایط احراز را داشت از فرصت ایجاد شده باز نماند.

 این مقام مسئول ادامه داد: تمام این نیروها باید در کلاس های درس سازماندهی شوند و ضرورت دارد تا از ابتدای سال جاری در دوره‌های آموزشی نیز که برای آینده آنها تدارک دیده می‌شود شرکت نمایند.

 گوهری راد در ادامه شعار آموزش و پرورش گلستان در سال تحصیلی جدید را برنامه ریزی منسجم، نیروی انسانی متعهد و آموزش و پرورش پویا ذکر کرد و گفت: سال گذشته سالی سرشار از موفقیت توأم با افتخارات فراوان برای آموزش و پرورش استان بود و ما تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا امسال نیز در کلیه شاخص های آموزشی و پرورشی شاهد رشد و ارتقای بیشتری باشیم.

 وی همچنین تقویت هویت ملی و افتخار دانش آموزان به گذشته و امید آنها به آینده را یک راهبرد اساسی دانست و گفت آموزش و پرورش در این رابطه وظیفه و مسئولیت دارد و باید به نحو احسن نقش‌آفرینی نماید.

انتهای پیام/