marufi

فرمانده سپاه نینوای گلستان در مراوه تپه گفت: جداکردن شیعه و سنی کار استکبار و وهابیت و آن چیزی که از بن دندان معتقد به انسجام اسلامی نیست، می باشد.

به گزارش راه اترک، سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه نینوای گلستان، شامگاه شنبه شب در محل حوزه علمیه روستای چنارلی و در جمع علما و اساتید اهل سنت مراوه تپه، ضمن تبریک هفته وحدت گفت: عظمت وبزرگی ملت ایران در سه مولفه است که از جنگ تحمیلی تا امروز درناهنجاری هایی که استکبار علیه اسلام استفاده کرده سربلندی از آن مسلمین است.
سردار معروفی در خصوص این  سه مولفه گفت: مولفه اول: ایمان عملی ملت ایران به اسلام و مبانی آن می باشد و مولفه دوم : وفاق_حقیقی و وحدت ملی ایران و مولفه سوم هم رهبری و مدیریت ولایت فقیه می باشد.

فرمانده سپاه نینوای گلستان ادامه داد: کسانی که نمی توانند دست رد به سینه استکبار بزنند ‌وجهاد کبیر انجام دهند آنها ایمان به حقیقت ذات اقدس اله و امدادها و وعده های الهی ندارند.
وی اضافه کرد : دوره قاجار و پهلوی جز لکه ننگ برای مسلمین با قراردادهای ننگین چیزی نداشت ولی این مولفه های ایمان واعتقادات، مارا از صحنه های فشار دشمن و استکبار به مسلمین نجات داد.
معروفی خاطرنشان کرد: وحدت ما حول محور اولی الامر و ولایت فقیه است که مارا در همه ی صحنه ها نجات می دهد و شیعه و سنی در این بزرگی، که به برکت جمهوری اسلامی و ولایت_فقیه برای اسلام ایجاد شده است، شریک هستند.
فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: جداکردن شیعه و سنی کار استکبار و وهابیت و آن چیزی که از بن دندان معتقد به انسجام اسلامی نیست، می باشد و در خدمت رسانی بین شیعه و سنی فرق نمی گذارد .

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران باتفکر اسلام ناب ولایت فقیه است.

شهرستان مراوه تپه در استان گلستان قرار دارد.

انتهای پیام/امید