Tramp

ترامپ جضور رسانه ها در جلسه حزب جمهوریخواهان را ممنوع اعلام کرد.

به گزارش راه اترک، انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به زودی انجام می شود و طبق برآوردهای تحلیل گران سیاسی، این انتخابات جزو کم فروغ ترین انتخابات در آمریکا خواهد بود.

اما این انتخابات یک اتفاق نادر را نیز رقم خواهد زد و آن این است که برای اولین بار بعد از چندین دوره، ریاست جمهوری یک دوره ای خواهد بود و ترامپ اولین رییس جمهوری خواهد بود که شانس دو دوره ریاست جمهوری را از دست خواهد داد.

برخورد با رنگین پوستان، نژادپرستی کاملا مشهود ترامپ، برخورد قهرآمیز با مهاجرین، مداخله در سایر کشورها، حضور نظامیان در سایر کشورها ، واقعه وال استریت، عدم کنترل کرونا و ... از جمله مواردی است که انتخاب دوباره ترامپ را با اما و اگر مواجه کرده است.

حالا و در این شرایط و در آستانه معرفی کاندیدای نهایی احزاب، حزب جمهوریخواه قرار است جلسه ی معرفی را برگزار کند ولی طبق دستور ریس جمهور این جلسه بدون حضور رسانه ها برگزار می شود.

رادیوفردا در این خصوص نوشت:گردهمایی جمهوری‌خواهان آمریکا برای معرفی نامزد این حزب در انتخابات ریاست‌جمهوری ماه نوامبر در غیاب رسانه‌ها برگزار می‌شود.

دلیل اصلی این امر طبق برخی از تحلیلها معرفی چهره جدید توسط جمهوری خواهان به جای ترامپ است و این امر به خاطر از دست دادن محبوبیت ترامپ در نظرسنجیها اعلام شده است.

انتهای پیام/رضا جامی