jayeghah

رئیس فرودگاه قدس کلاله بر همت جمعی، برای تحرک شرکت پخش فراورده های نفتی برای ساخت جایگاه سوخت در فرودگاه قدس ، تاکید کرد.

به گزارش راه اترک، فرودگاه قدس کلاله که 7 بار افتتاح ناموفقش در تداوم پروازها به خاطر نبود جایگاه سوخت بوده است، هنوز هم بدون جایگاه سوخت می باشد.

در حالی که حدود 2 ماه از فعالیت عملیات آموزش چتربازی که یک ورزش گران قیمت و لاکچری محسوب می شود، می گذرد ولی هنوز هیچ اتفاقی برای ساخت جایگاه سوخت این فرودگاه انجام نشده است.

سرمایه ملی که سالهاست بلااستفاده مانده و مسئولینی که علی رغم دریافت حقوق کارشناسی در این خصوص، هنوز نتوانسته اند کار کارشناسی برای پویایی این فرودگاه انجام دهند.

ساخت جایگاه سوخت در این فرودگاه بر عهده شرکت پخش فراورده های نفتی کشور است و مشخص نیست چرا این شرکت هیچ اقدامی برای ساخت این جایگاه در این فرودگاه انجام نمی دهد.

فرودگاهی که می تواند هم به صورت تفریحی- گردشگری ،هم به صورت فرودگاه تجاری(کارگو) و هم به صورت مسافربری قابلیت استفاده دارد و می تواند موجب توسعه شرق گلستان شود.

مهدی جمشیدی، رئیس فرودگاه قدس کلاله در گفتگو با راه اترک در خصوص آخرین وضعیت پیگیریهای انجام شده مسئولین به خصوص نماینده شرق گلستان گفت: متاسفانه هنوز هیچ خبری برای ساخت جایگاه نیست و این اقدام یک حرکت جمعی و پیگیری عمومی را می طلبد.

فرودگاه قدس کلاله در استان گلستان واقع شده و اولین فرودگاه ساخته شده در این استان می باشد.

انتهای پیام/رضا جامی