internet

دانش آموزان روستاهای شرق گلستان از مشکلات اینترنت خود گلایه مند هستند و از مسئولین دولتی می خواهند که مشکل آنها را در تحصیل مانند مشکل فرزندان خود ببینند.

به گزارش راه اترک، با آغاز شیوع کرونا، شیوه های نوین آموزش به دانش آموزان هم مطرح شد.

آموزش از طریق فضای مجازی به خصوص از طریق پیام رسانها آغاز شد و مسلما به خاطر تازگی روش، ایجاد زیرساختها ، مردم هم به نواقص کار باور دارند.

اما با گذشت یک سال ، ادامه دار بودن مشکل به خصوص در زمینه اینترنت، زیاد منطقی به نظر نمی رسد.

آموزش و پرورش با روش دادن درسنامه تلاش کرد که تا حدودی این مشکل را حل کند.

اما ارزشیابی و پیگیری دروس هم برای معلمان و هم برای دانش آموزان یا به شکل حضوری ممکن است و یا نهایتا به شکل اینترنتی!
امری که متاسفانه در روستاهای شرق گلستان هنوز ادامه دارد .

برخی از دانش آموزان شرق گلستان با ارسال پیام به سایت راه اترک ، گلایه خود از مسئولین را از ادامه این روند ابراز داشتند.

متن گلایه دانش آموزان شرق گلستان به شرح زیر می باشد.

آقایان مسئول، ما دانش آموزان روستاهای محروم شهرستان مرزی مراوه تپه درس خواندن را دوست داریم، شرایط کرونا را هم می دانیم، وضعیت کشور را هم درس می کنیم و قولهای شما در مدت یک سال از شیوع کرونا را هم بارها و بارها شنیده ایم.
آقایان مسئول، سال تحصیلی امسال را از 15 شهریور آغاز کردیم تا مشکلات تحصیلی کمتر شود، قرار بود به همه دانش آموزان که امکان خرید تبلت یا گوشی ندارند، گوشی و تبلت داده شود، قرار بود پوشش اینترنت گسترده تر شود، قرار بود آموزش عمومی برای دانش آموزان به صورت عادلانه صورت بگیرد!
آقایان مسئول ، آیا بچه های شما هم در شرایط ما ، ادامه تحصیل می دهند؟
آیا برای حل مشکلات یادگیری و آموزش ما هم مانند حل مشکلات فرزندانتان تلاش کردید؟
نمی شود که بچه های شما در خانه و در کنار بخاری و شوفاژ با اینترنت پرسرعت درس بخواند و ما دانش آموزان و هم دانشجویان روستایی، برای گرفتن آنتن و استفاده از اینترنت به بالای کوه و تپه و در سرمای طاقت فرسای پاییز و زمستان روستاها درس بخوانیم که آنهم این روزها دیگر پاسخگوی مشکل ما نیست.
آقایان مسئول، شما قول دادید که خدمتگزار مردم باشید، لطفا برای حل مشکلات اینترنت ما دانش آموزان مناطق روستایی شهرستان مرزی مراوه تپه هم به فکر شوید و مشکل ما را حل کنید.

انتهای پیام/رضا جامی