روستای آق تقه هم از اینترنت پرسرعت بهره خواهد برد.

به گزارش راه اترک، امانگلدی ضمیر، فرماندار مراوه تپه در گفتگو با راه اترک در خصوص مشکل اینترنت اهالی روستای آق تقه جدید گفت: ان شاء الله این مشکل به زودی برطرف می شود.

ضمیر ادامه داد: در نشستی که در قالب میز خدمت با حضور مدیران جهاد کشاورزی، راهداری، برق ، گاز ، آب ، مخابرات ،بنیاد مسکن و منابع طبیعی با اهالی این روستا برگزار کردیم، مطالبات مردم این روستا را برآورد کردیم و ان شاء الله با پیگیری مدیران این مشکلات حل خواهد شد.

وی در خصوص مطالبات اهالی این روستا هم گفت: درخواست نصب اینترنت پرسرعت و پایدار ، کشت باغات سازگار در عرصه ۳۰۰ هکتاری توسط اعضای شرکت تعاونی روستا ، اجرای آسفالت داخل طرح هادی ، رفع کمبود آب و ضعف ولتاژ برق در تابستان از خواسته های اهالی بود.
فرماندار مراوه تپه اضافه کرد: به فضل خدا در سال گذشته این روستای مرزی از نعمت گاز بهره مند شدند نصب دکل مخابراتی جدید و اینترنت پر سرعت و پایدار و آسفالت به متراژ ۱۰۰۰ متر کوچه و خیابان روستا تا دهه مبارک فجر سال ۹۹ اقدام خواهد شد.

ضمیر گفت: ادامه تامین نهاده دامی توسط جهاد کشاورزی، تا پایان سال و پیگیری رفع ضعف ولتاژ برق و کمبود آب شرب ، با اولویت پیگیری خواهد شد.
انتهای پیام/رضا جامی