hamdel

مسئول خیریه شهید ابراهیم هادی از اجرای سه طرح جهادی: همسایه، همدل و شفا در شرق گلستان توسط این خیریه خبر داد.

 به گزارش راه اترک، هیات فدک الزهرا سلام الله علیها شهرستان کلاله در سال 1380 ، فعالیتهای فرهنگی، مذهبی خود را با ثبت رسمی در سازمان تبلیغات اسلامی آغاز کرد.
این فعالیتها با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری به حضور جوانان انقلابی در فعالیتهای جهادی، این هیات فعالیتهای خود را در قالب گروه جهادی و خیریه که بعدها به نام شهید ابراهیم هادی مزین شد، به صورت رسمی و ثبت شده ، ادامه داد.

در همین راستا با مهدی محبعلی، مسئول اجرایی گروه جهادی خیریه ی شهید ابراهیم هادی، گفتگویی را ترتیب داده ایم که در زیر می آید.
مهدی محبعلی: فعالیتهای این گروه جهادی و خیریه در قالب محرومیت زدایی، رسیدگی به امور محرومین، شناسایی و اولویت سنجی نیازمندیهای خانوارهای مستضعف توزیع سبد کالایی و تغذیه ای، توزیع غذای گرم، البسه، توزیع لوازم التحریر، کمک به خانوارهای ضعیف برای بازگرداندن کودکان بازمانده از تحصیل به مدرسه برگزاری اردوهای جهادی، ساخت منزل برای محرومین، کمک به خانوارهای سیل زده بلوچستان، استان گلستان ، زلزله کرمانشاه و ... شرکت در فعالیتهای مقابله با بیماری کرونا، توزیع اقلام بهداشتی در بین خانوارهای محروم و ... از جمله اقداماتی بوده که این هیات مذهبی انجام داده است.
مهدی محبعلی در ادامه در خصوص طرحهای جدید این گروه جهادی هم گفت: به مناسبت ایام ولادت حضرت علی علیه السلام سه طرح را برای کمک به مردم منطقه که مشکلات اقتصادی دارند، در حال اجرا داریم که امیدواریم بتوانیم با کمک مردم در اجرای این طرحها هم کمکی به حل مشکلات خانوارهای محروم منطقه کرده باشیم.
محبعلی در خصوص این 3 طرح گفت: طرح همسایه، طرح برکت و طرح شفا، سه طرحی است که در منطقه در حال اجرا داریم.
وی در توضیح این 3 طرح ادامه داد: در طرح همسایه، خانوارهایی که توان پرداخت اجاره منزل را ندارند، شناسایی شده و در این زمینه به این خانوارها کمک می شود و خدا را شکر در این طرح از زمان اجرا تا کنون توانسته ایم به 30 خانوار کمک کنیم.
محبعلی اضافه کرد: طرح دوم گروه جهادی شهید ابراهیم هادی، طرح برکت است که در این طرح نان مصرفی خانوارهای ضعیف شناسایی شده به دست آنها رسیده می شود و در این قالب هم تا کنون هزنیه تهیه 5000 قرص نان جمع آوری شده و به خانوارهای محروم نان رسانده شده است.
مسئول واحد خیریه هیات فدک الزهرا سلام الله علیها گفت: طرح سوم ما هم طرح شفا است که در این طرح برای کمک به درمان نیازمندان تا کنون مبلغ 5 میلیون تومان از خیرین جمع آوری شده و در درمان افراد نیازمند هزینه شده است.
مهدی محبعلی از همه مردم دعوت کرد تا در کمک به محرومین دریغ نکنند و در این امور خداپسندانه به یاری محرومین بپردازند.
دفتر این هیات مذهبی و فرهنگی با سابقه شرق گلستان در کنار مسجد حضرت امام جعفر صادق علیه السلام شهرستان کلاله واقع شده است.
راههای ارتباطی با خادمین این هیات عبارتند از :
شماره تماس:
09112743285
09112743347
سایت www.fadaktv.ir
صفحه فضای مجازی در سروش و اینستاگرام
fadaktv. ir