ghazaghazan1

نائب امام جمعه مراوه تپه در خصوص مراسم روز جهانی قدس در زمان شیوع کرونا، گفت: کرونا مانع اعلام انزجار از صهیونیستها نمی شود.

به گزارش راه اترک، امروز روز جهانی قدس است.

صهیونیستها سالهاست که سرزمین فلسطین را به اشغال خود درآورده اند و مردم مظلوم فلسطین سالهاست که تلاش دارند، سرزمین خود را از چنگال صهیونیستها آزاد کنند.

حضرت امام خمینی رحمه الله علیه برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز قدس نامگذاری کردند و اکنون سالهاست که مردم مسلمان جهان همراه انسانهای آزاده جهان، در این روز به خیابان می آیند و از مردم و آرمان فلسطین آزاد حمایت می کنند.

امسال به خاطر شیوع کرونا ، راهپیمایی روز جهانی قدس در کشور ما به شکل حضوری برگزار نشد و مردم در فضای مجازی به حمایت از مظلومیت فلسطین و آزادی قدس از چنگال صهیونیستها پرداختند.

ghazaghazan1

حاج ناصر آخوند قزل، نائب امام جمعه شهرستان مراوه تپه در همین خصوص به خبرنگار راه اترک گفت: فلسطین پاره تن اسلام است و به آغوش اسلام باز خواهد گشت.

حاج آخوند قزل ادامه داد: اگرچه امسال شیوع کرونا باعث شده که مردم به شکل حضوری در راهپیمایی قدس حضور نیابند ولی کرونا مانع نشان دادن انزجار مسلمین از اشغالگران صهیونیست نخواهدشد .

نائب امام جمعه شهرستان مراوه تپه اضافه کرد: ما امسال نیز بهر طریق ممکن ولو در فضای مجازی انزجار خود از صهیونیستها را به همه جهانیان و حامیان صهیونیستها نشان خواهیم داد و به مردم مظلوم فلسطین و همه آزادی خواهان جهان می گوییم: مردم ایران اسلامی اعم از شیعه و اهل سنت در کنار آنها خواهند بود.

وی گفت: ان شاء الله به امید روزی که وعده داده شده خدا و پیش بینی مقام معظم رهبری در نابودی رژیم صهیونیستی محقق شود و این وعده نزدیک است.

انتهای پیام/رضا جامی