soratgir0

سرعت کاههای جدید خیابان حضرت امام حسین علیه السلام کلاله، جان و مال انسانها را به خاطر می اندازد.

به گزارش راه اترک، ساخت و نصب سرعت کاه در خیابانهای شهری به خصوص در محلهایی که محل تردد کودکان و نوجوانان آن مناطق بیشتر است، یک ضرورت می باشد.

اما ساخت این سرعت کاهها طبق استاندارد خاصی است که هم هشدار دهنده باشد و هم خودش موجب خسارات جانی دیگر نشود.

در خیابان حضرت امام حسین علیه السلام شهر کلاله، به تازگی سرعت کاههایی نصب شده که علاوه بر عدم مشخص بودن در شب و عدم نصب تابلوهای هشدار دهنده در کنار جاده، استاندارد لازم را نیز ندارند.

soratgir

جمعی از ساکنین این محله ضمن تشکر از ساخت این سرعت کاهها به خبرنگار راه اترک گفتند: اگرچه ساخت این سرعت کاهها در این خیابان ضرورت بود ولی شکل ساخت نیز باید استاندارد باشد که خودش باعث خسارات جانی و مالی جدید نشود.

یکی از ساکنین این محله گفت: در این ایام که خاموشیها را در شبها هم داریم، عدم رنگ آمیزی این سرعت کاهها موجب شده که برخی از خودروهای مردم دچار خسارات شدید شوند و متحمل هزینه های بالا که البته به خاطر عدم اطلاع از قوانین ، این شهروندها اقدامی برای شکایت از شهرداری برای ساخت این سرعت کاههای غیراستاندارد نمی کنند.

وی ادامه داد: ما هم می دانیم که سرعت کاهها باید به صورتی باشند که در صورت عبور با سرعت معمولی ، خودرو به آسانی عبور کند ولی در صورت بالا بودن سرعت از سرعت کاه، احساس تکان ملایمی به ماشین وارد می‌کند.

این شهروند ادامه می دهد: اما سرعت کاههای خیابان حضرت امام حسین علیه السلام کلاله، حتی با سرعت کم نیز ، چنان تکانی به خودرو می دهند که هیچ وقت آن را فراموش نکنید.

وی گفت: از مسئولین شهرداری و به خصوص شورای ترافیک کلاله می خواهیم قبل از بروز خسارت جانی برای شهروندان ، نسبت به تصحیح این سرعت کاهها اقدام نمایند.

سایت راه اترک نیز منتظر پاسخ مسئولین شورای ترافیک کلاله به خصوص شهرداری این شهر در این زمینه هست.

انتهای پیام/رضا جامی