tabrik

فرماندار مراوه تپه موفقیت 4 نوجوان این شهرستان را در جشنواره موسیقی ملی جوان کشور ، موجب مباهات منطقه دانست.

به گزارش راه اترک، فرماندار مراوه تپه موفقیت 4 نوجوان این شهرستان را در جشنواره موسیقی ملی جوان کشور ، موجب مباهات منطقه دانست.
لقمان قربانی ، سرپرست فرمانداری مراوه تپه به همین مناسبت، پیامی به شرح زیر منتشر کرد.

موسیقی بخش مهمی از شیوه زندگی مردم بوده و انسان بعد از تولد و شنیدن صدای اذان ، لالایی آهنگین مادر آرام میگیرد و در بزرگسالی نیز به یکی از عوامل آرامبخش روح و روان و انتقال دهنده اشعار بزرگان تبدیل میگردد.

در این میان بدون شک اساتید موسیقی را میتوان راویان انسانیت، مردانگی ، ، وطن دوستی و قهرمان پروری دانست.

موفقیت هنرمندان نوجوان موسیقی سنتی ترکمن اهل شهرستان مراوه تپه ، آرمین ارازنیا ، نوید ارازنیا ، آیدین بگزاده و داریوش خدایی ، بعنوان برگزیدگان بخش نواحی پانزدهمین جشنواره موسیقی ملی جوان مایه مباهات و افتخار فرهنگی این شهرستان میباشد.

جادارد که در این خصوص به استاد مسلم موسیقی ترکمن در شهرستان مراوه تپه ، جناب آقای عبدالمناف ارازنیا بخاطر آموزش دادن این عزیزان و قرار دادن آنان در جایگاه ملی تبریک عرض نموده و از زحمات ایشان قدردانی نمایم.

همچنین از جناب آقای قاسم اوزون دوجی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ،میلاد بادلی و خانم شادی از پرسنل تلاشگر این اداره بخاطر حمایت و ایجاد انگیزه بیشتر هنرمندان رشته های مختلف در این شهرستان بخاطر زحمات بیدریغشان تشکر نموده و امیدوارم که در آینده نیز شاهد کسب رتبه های اینچنینی در دیگر رشته ها باشیم .

لقمان قربانی سرپرست فرمانداری شهرستان مراوه تپه