emamjomepalizan

نائب امام جمعه شهرستان مراوه تپه با محکوم کردن اغتشاشات اخیر گفت: مسلمانان باید یکپارچه در برابر فتنه‌های دشمنان بایستند.

 به گزارش راه اترک، حاج ناصر آخوند قزل، نائب امام جمعه شهرستان مراوه تپه با تاکید بر اینکه ایران منسجم و یکپارچه خواسته قلبی تمامی اقوام است، اظهار کرد: با توجه به توطئه‌های اخیری که دشمنان در ایران انجام دادند  و با مسئله‌ای به نام کشف حجاب خواستند ایران را به اغتشاش، اختلاف، جنگ و نزاع بکشانند، متوجه شدند که مردم مسلمان ایران با تمسک به اسلام هرگز حاضر نیستند هیچ یک از اصول اسلامی را زیرپا بگذارند.

وی با اشاره به اینکه دشمن از اجرای توطئه‌های شوم خود در ایران ناامید شده، افزود: دشمنان این بار می‌خواستند با تفرقه و تجزیه در کشور نقشه‌های خود را پیاده کنند و جریان قومیتی را در زاهدان به وجود آوردند که این توطئه دشمن نیز در نطفه خفه خواهد شد.

مدیر و مسئول حوزه علمیه و امام جمعه دهستان قازان‌قایه بیان کرد: همه مردم ایران از تمام قومیت ها به تمامیت ارضی ایران باور دارند و آن را به رسمیت می شناسند و یکپارچه و واحد در حفظ ایران اسلامی می کوشند

این عالم اهل سنت؛ حجاب را از مبینات دین اسلام خواند و گفت: حجاب در قرآن بر تمام زنان و مردان واجب شده است و هر کسی بخواهد در مقابل احکام قرآن در جامعه بایستد، مسلمانان به ویژه اهل سنت به شدت با آن برخورد خواهد کرد.

قزل با محکومیت اهانت به قرآن، مساجد و اماکن مقدسه بیان کرد: آشوبگران با اهانت به قرآن و مقدسات باعث جریحه دار شدن قلوب مردم شدند، مسلمانان باید یکپارچه در برابر فتنه‌های دشمنان بایستند.

وی توضیح داد: هیچ مسلمانی هرگز دست به آتش زدن مسجد و قرآن نمی زند هر کسی که این کار را کند مسلما از جانب کفار بوده و باید محاکمه شود.

انتهای پیام/

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید