mohajer

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان جزئیات دومین اجلاس منطقه ای وحدت اسلامی با حضور مهمانان خارجی و داخلی در این استان را تشریح کرد.

به گزارش راه اترک به نقل از مهر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: گلستان طی روزهای ۲۵ و ۲۶ بهمن میزبان اجلاس منطقه‌ای وحدت اسلامی شمال کشور است.

سید علی مهاجر عصر چهارشنبه در جلسه ستاد راهبردی دومین اجلاس منطقه‌ای وحدت اسلامی (شمال کشور) اظهارکرد: این اجلاس، کاری ارزشمند و فاخر با اهدافی مشترک که مورد تاکید امامین انقلاب است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان افزود: اجلاس قرار است با حضور ۶۰۰ اندیشمند داخلی از سراسر کشور و ۵۰ مهمان خارجی از پنج کشور منطقه در روزهای ۲۵ و ۲۶ بهمن در گلستان برگزار شود.

مهاجر ادامه داد: ۱۴ کمیته برای برگزاری دومین اجلاس منطقه‌ای وحدت اسلامی شمال کشور فعال شده است.

وی گفت: با نگاه وحدت آفرین استاندار و نماینده ولی فقیه در گلستان توانستیم افتخارات خوبی در استان رقم بزنیم، جشنواره‌های متعدد مانند جشنواره اقوام و جشنواره آواها و نواها را در دل شرایط سخت کشور برگزار کرده‌ایم.

مهاجر گفت: این نوید را به مسئولان در مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و همه مردم می‌دهیم که با افتخار و با قوت با وحدتی که در استان عملیاتی شده است این کنفرانس را هم برگزار خواهیم کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان بیان کرد: کمبودهای مالی نباید ما را از کارهای ارزشمند بزرگی که باید انجام شود، دلسرد کند.

وی اضافه کرد: با استفاده از ظرفیت‌ها و هم افزایی خوبی که در استان وجود دارد، دغدغه‌های پیش رو رفع خواهد شد.
انتهای پیام/

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید