قیمت هامر ایرانی

رضا گیلاسی سازنده خودروی هامرh1 گفت: به عنوان سومین نفر، مجوز ساخت این خودور در کشور به من واگذار شده است.

 به گزارش راه اترک به نقل از ایرنا، آئین رونمایی از خودروهای ورزشی 'هامر h1 و باگی دست ساز' با حضور فرماندار، جمعی از مسئولان و ورزشکاران روز چهارشنبه در گرامیداشت هفته تربیت بدنی و

ورزش در سقز برگزار شد.


در این آئین که در سالن شهید کاوه واقع در استادیوم ورزشی شهید کاظمی برگزار شد، سازنده خودرو هامر، هدف از این اقدام را کارآفرینی و ایجاد اشتغال در راستای صنعت نو پای خودرو سازی ورزشی عنوان کرد.


رضا گیلاسی با بیان اینکه این خودرو در کارگاهی 50 متر مربعی ساخته شده است،گفت: به عنوان سومین نفر در کشور، مجوز ساخت این خودور در کشور به من واگذار شده است.


وی اظهار داشت: به دلیل ضرورت و علاقه به این حرفه، شرکت دانش بنیان تولید خودروهای مخصوص آفرود را تشکیل می دهم.


پرویز گیلاسی برادر رضا گیلاسی هم به عنوان سازنده خودرو باگی دست ساز ، هدف از ساخت این خودرو را حضور مقتدرانه در مسابقه های آفرود بیان کرد.


وی در حاشیه این رونمایی در گفتگو با خبرنگار ایرنا عنوان کرد: برای ساخت خودرو برادرم هزینه ای افزون بر 400 تا 450 میلیون ریال و برای ساخت خودرو من هزینه 250 میلیون ریالی لازم است.


سرپرست اداره ورزش و جوانان سقز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این شهرستان دارای 14 هزار ورزشکار سازماندهی شده است، اظهار داشت: در رشته اتومبیلرانی خودروهای آفرود 2دیفرانسل، 100 ورزشکار

مشغول فعالیت هستند.


فرزاد خاکی سقز ر ا از قطب های این رشته ورزشی برشمرد و عنوان کرد: چند مسابقه قهرمانی کشور و چند جانبه در سقز در این زمینه برگزار شده است.


این برنامه ورزشی در سومین روز از هفته تربیت بدنی و ورزش و جوانان به همت اداره ورزش و جوانان، پارک علم و فناوری استان کردستان و هیات اتومبیلرانی و موتورسواری شهرستان سقز برگزار شد.


در هفته ورزش و تربیت بدنی 13 برنامه ورزشی و فرهنگی از جمله همایش های دوچرخه سواری، کوهپیمایی و افتتاحیه دیوار صخره نوردی در شهرستان سقز برگزار خواهد شد.


از 26 مهر تا 2 آبان به نام هفته تربیت بدنی نامگذاری شده که شعار امسال این هفته ورزش، سلامت همگانی و توسعه پایدار است.


سقز در 190 کیلومتری شمال غربی سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.