frudghahkakak

مدیر کل فرودگاههای استان در کلاله در خصوص پروازهای فرودگاه کلاله گفت: مدنظر است، پروازهای زاهدان و زابل نیز به پروازهای این فرودگاه اضافه شود.

به گزارش راه اترک به نقل از کلاله خبر، رامین آذری در جلسه شورای اداری شهرستان کلاله گفت: در صورت تامین سوخت هواپیما، مسیرهای هوایی فرودگاه کلاله افزایش می یابد و در این خصوص رایزنی هایی انجام شده است و مدنظر است با مرتفع شدن این مشکل، پروازهای زاهدان و زابل نیز به پروازهای این فرودگاه اضافه شود.

وی افزود: نماینده شرق گلستان در خصوص تامین سوخت هواپیما قول رایزنی با مسئولین ذیربط را داده است و می توان با تانکر سوخت رسان و ایجاد واحد سوخت رسانی، مشکل سوخت هواپیما در این فرودگاه را حل کنیم.

مدیر کل فرودگاه های استان گلستان تاکید کرد: این فرودگاه باعث ترقی و پیشرفت شرق گلستان می شود و ما استان گلستان را با فرودگاه کلاله می بینیم و این فرودگاه نیز جزوی از استان گلستان است و باید برای استمرار پروازهای این فرودگاه تلاش شود.

آذری گفت: استمرار پروازهای این فرودگاه بستگی به حمایت مسئولین و مردم شهرستان کلاله دارد و در جهت استفاده از ظرفیت های این فرودگاه نیاز است تا پروازهای این فرودگاه برای شرکت مدنظر سودآوری داشته باشد.

وی به تلاش های انجام گرفته برای فرودگاه گرگان اشاره کرد و تشریح کرد: از بدو ورود به این فرودگاه در صدد افزایش پروازها و مسیرهای هوایی این فرودگاه بودیم و در این راستا پروازهای این فرودگاه را از 44 پرواز به 72 پرواز در هفته افزایش دادیم.

آذری ادامه داد: در راستای یاد شده و در جهت افزایش مسیرهاب هوایی نیز برای برقراری پرواز به بندر عباس، قشم و کیش نیز رایزنی هایی انجام شده است و در خصوص پروازهای خارج از کشور نیز اقدامات اولیه برای برقراری پرواز گرگان به استانبول نیز انجام گرفت.

انتهای پیام/ج