چاپ
دسته: حوادث
بازدید: 3151

عضو کمیسیون عمران گفت که طبق مصوبه این کمیسیون فرماندهان کشتی‌ها هر زمان که احساس خطر کردند، باید ‌تا آخرین لحظه در کشتی باقی بمانند.

علی‌نعمت چاردولی عضو کمیسیون عمران مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت: کمیسیون عمران در جلسه امروز خود ابتدا به بررسی طرح رفع موانع اجرایی قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی و نحوه مجازات متخلفین پرداخت که موضوع برای بررسی بیشتر به کارگروه ویژه‌ای متشکل از افراد ذینفع و 5 نفر از اعضای کمیسیون عمران فرستاده شد.

وی افزود: اعضای کمیسیون در ادامه کار خود پروتوکل اصلاحی موافقتنامه دولت جمهوری اسلامی ایران و برنامه اسکانی سازمان ملل متحد را مورد بحث و بررسی قرار دادند که بر اساس این پروتوکل دفتری تحت عنوان دفتر زیستگاه از سوی سازمان ملل به منظور کاهش بلایا در تهران در کشور ما تأسیس می‌شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اصلاح لایحه قانون دریایی ایران مصوب سال 1343 از دیگر موارد مورد بحث در کمیسیون عمران بود که در این بررسی تعدادی الحاقیه و یک ماده نیز از آن حذف شد که در ماده حذف شده به فرمانده کشتی اجازه داده شده بود تا هر زمان که احساس خطر کرد، کشتی را ترک کند که در مصوبه جدید فرمانده کشتی باید تا آخرین لحظه در کشتی باقی بماند.