sanchuly130

ایمان سنچولی توانست مدال طلای سنگین وزن مسابقات بین المللی را کسب کند.

به گزارش راه اترک به نقل از نیلکوه، دوازدهمین دوره رقابت‌های بین‌المللی جام صلح و دوستی ارومیه از صبح دیروز به مدت سه روز با شرکت 20 تیم خارجی در سالن غدیر ارومیه آغازشده است.

در وزن مثبت 84 کیلوگرم این رقابت‌ها «ایمان سنچولی» قهرمان ارزنده تیم ملی کاراته از شهرستان گالیکش با شکست تمامی رقابت‌های خود در مبارزه فینال توانست «هادی عرب» دیگر ملی‌پوش این وزن را مغلوب کرده و به نشان خوش‌رنگ طلا این دوره از رقابت‌ها دست یابد.

گفتنی است در این وزن «سامان حيدری» از ايران و «شاهين آتاموف» از کشور آذربايجانی مشتركاً بر سكوی سوم قرار گرفتند.

در این دوره از مسابقات از ۲۹ تا ۳۱ مرداد در سالن شش‌هزارنفری غدیر ارومیه برگزار می‌شود ۳۰۰ ورزشکار داخلی و خارجی در قالب 20 تیم از 14 کشور جهان از کشورهای افغانستان، جمهوری آذربایجان، بلژیک، کانادا، آمریکا، گرجستان، هنگ کنگ، جمهوری اسلامی ایران، عراق، ماکائو، هلند، قطر، سوئیس، ترکیه حضور دارند.

از نکات قابل‌توجه این دوره از رقابت‌ها حضور کشور آذربایجان است که اخیراً در مسابقات قهرمانی اروپا مقام نخست را به دست آورده و با ۵۲ ورزشکار و در تمام رده‌های سنی در این رویداد بین‌المللی شرکت کرده است.

تیم ملی کاراته ایران نیز با ۸۰ نفر و تیم کامل در تمام رده‌های سنی در این مسابقات حضور دارد، ۱۲۰ ورزشکار از کشور و ۳۰ ورزشکار از استان آذربایجان غربی در این مسابقات حضور یافته‌اند.

۶۹ داور از کشورهای دانمارک، بلژیک، آذربایجان و ترکیه و همچنین ایران قضاوت این مسابقات را بر عهده‌دارند.

nilkooh1583 1

nilkooh1583 1

nilkooh1583 1

nilkooh1583 1

nilkooh1583 1