image 2020 12 27 10 54 20 552 vWJ

چند ماه است که دوراهی کلاله در ظلمات به سر می برد.

به گزارش راه اترک، دوراهی کلاله، یکی از پرترافیک ترین نقاط جاده ای شرق گلستان محسوب می شود.

قرار گرفتن در جاده بین المللی تهران به مشهد ، محل اتصال دو شهرستان شرق استان به سایر شهرستانهای استان، قرار گرفتن شهرک صنعتی گالیکش در نزدیکی این دوراهی و ... از جمله ویژگیهای این معبر پرترافیک استانی می باشد.

ساخت یک روگذر غیرهمسطح از ضروریتهای مهم این نقطه حادثه خیز استان می باشد که متاسفانه هنوز در این زمینه اتفاقی روی نداده است.

ساخت تقاطع هم سطح چندی است که شروع شده و ظاهرا نیز پایان گرفته ولی مشکل کار هنوز مشخص نشده است.

اما مشکل جدید مردم شرق استان در خصوص این دوراهی ، تاریکی ویژه این نقطه پر تررد و پرخطر است که متاسفانه چندین ماه از زمان خاموشی روشنایی آن گذشته و هنوز این مشکل حل نشده است.

image 2020 12 27 10 54 20 552 vWJ

اگر در یک شب بارانی یا مه آلود گذرتان به این نقطه برسد، متوجه خطرساز بودن شدید این نقطه به خاطر نبود روشنایی خواهید بود.

این مشکل وقتی حادتر می شود که خودروهای عبوری از جاده معروف به خط نو نیز برای رفتن به سمت کلاله و مراوه تپه باید از بریدگی ایجاد شده در این نقطه عبور کنند که این بریدگی به خصوص در هنگام شبهای بارانی یا مه آلود، به خاطر نبود روشنایی بسیار حادثه خیر خواهد شد.

مردم از مسئولین شهرستانی و استانی و به خصوص از نماینده محترم درخواست دارند قبل از بروز حادثه دلخراش برای هموطنانمان، نسبت به حل مشکل تاریکی این نقطه اقدام کنند.

شهرستان کلاله در استان گلستان واقع شده است.

انتهای پیام/رضا جامی