entekhabat

انتخابات اولین مجمع خیرین گلستان با حواشی روبرو شد که با واکنش روابط عمومی مجمع خیرین کل کشور مبنی بر هک شدن کانال این مجمع روبرو شد.

به گزارش راه اترک، عصر روز چهارشنبه با حضور مهندس حبیب الله بوربور، رئیس مجمع خیرین کل کشور و جمعی از خیرین گلستانی، اولین مجمع خیرین این استان با برگزاری انتخابات انجام گردید.

در این انتخابات،34 نفر از 137 نفر از خیرین گلستانی که به عنوان اعضاء هیات موسس این مجمع جمع شده بودند، به عنوان کاندیدای تشکیل هیات امناء معرفی شده و اعضاء به این 34 نفر رای دادند.

طبق نظر مجمع ابتدا قرار بود 21 نفر به عنوان هیات امناء معرفی شوند ولی به علت استقبال خیرین، تعداد اعضاء هیات امناء به 25 نفر افزایش رسید و در نهایت، 25 نفر از منتخبین به عنوان هیات امناء معرفی شدند.

اما حاشیه های این انتخابات که چند نفر از شرکت کنندگان به آن اشاره کردند، به گونه ای است که ظاهر انتخابات این مجمع را از شفافیت خارج کرده و سایت راه اترک برای همین از مهندس حمزه زاده، مسئول روابط عمومی مجمع خیرین کشور گفتگو کرد.

حمزه زاده در خصوص سوال اول ما مبنی بر تغییر اسامی انتشار یافته در کانال گفت: کانال هک شده و اسامی الان با ویرایش صحیح در کانال قرار داده شده است.

مسئول روابط عمومی مجمع خیرین کل کشور در خصوص رای آقای دکتر نبی که در تخته ثبت آرا، جزو کمترین آراء به دست آمده است ولی ایشان در نهایت به عنوان بالاترین رای به دست آمده از بین کاندیداها معرفی می شود هم گفت: عکس گرفته شده، آخرین عکس تابلو نیست و برگه‌های آرا در حضور مدیرعامل هلال احمر و مهندس بوربور رییس هیات مدیره مجمع خیرین کشور شمارش شده است .

entekhabat

در تابلوی ثبت آراء از 122 برگ رای، دکتر نبی فقط 4 رای گرفته است که اگر آن 14 برگه باقی مانده به دکتر نبی تک رای هم داده باشند، سبد رای دکتر نبی به آن اندازه ای پر نخواهد شد که بتواند به عنوان نفر اول انتخابات معرفی شود.(در گوشه سمت راست تخته تعداد رای شمارش شده درج شده است.)


وی ادامه داد: بر اساس این آرا، آقای نبی ۷۵ رای کسب کرده که بالاترین رای بود و نفر دوم حدود ۵۵ رای داشت.

مهندس حمزه زاده در خصوص اسامی که در کانال مجمع انتشار بافته بود و اسمی از دکتر نبی در آن وجود نداشت و حتی اسامی هم 25 نفر نبود، گفت: کانال ما هک شده و هم اکنون اسامی صحیح در کانال قرار داده شده است.

تصویر زیر لیست اسامی است که نامی از دکتر نبی در آن نیامده است و در ضمن تعداد منتخبین هم علی رغم اعلام، 25 نفر نیست و طبق گفته حمزه زاده، روابط عموم مجمع، این خبر حک شده و در کانال مجمع قرار داده شده است.

1113

تصویر زیر خبری است که بعد از تماس ما و اعلام مهندس حمزه زاده ، تصحیح شد.

111

سایت راه اترک منتظر توضیحات تکمیلی مجمع خیرین در خصوص علت فاحش ثبت آراء دکتر نبی در تابلوی ثبت آراء تا شمارش رای 122 می ماند.
انتهای پیام/رضا جامی