جشنواره بهترین امت در استان گلستان برگزار می شود.

به گزارش راه اترک به نقل از مهر، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا گلستان گفت: جشنواره «بهترین امت» با موضوع امر به معروف و نهی از منکر در گلستان برگزار می شود.

احسان صادقی شامگاه پنج شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: جشنواره بهترین امت با موضوع امر به معروف و نهی از منکر با هدف ضامن حیات طیبه و احیاگر جامعه اسلامی به همت معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا استان گلستان برگزار خواهد شد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا گلستان افزود: این جشنواره با محوریت اقدامات انجام شده توسط مسئولان و مدیران در حوزه‌های اداری و سازمانی، آثار و تولیدات علمی، فرهنگی، هنری با موضوع امر به معروف و نهی از منکر که شامل بخش علمی و ادبی (کتاب و مقاله، یادداشت و غیره) بخش ادبی (شعر، رمان، داستان کوتاه و غیره، عکس، نقاشی، پوستر، فیلم کوتاه و خوشنویسی، هنرهای آوایی، سرود، تک‌خوانی‌، جمع‌خوانی و تواشیح برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: تجربیات و نوآوری‌های برتر فردی و عمومی شامل خاطره‌نویسی، ایده‌های خلاقانه و تشکل‌های مردم نهاد، فضای مجازی (سایت، اپلیکیشن، وبلاگ، کانال) از دیگر محورهای جشنواره «بهترین امت» است.

صادقی اعلام کرد: آخرین مهلت ارسال آثار جشنواره «بهترین امت» ۱۵ بهمن ماه امسال بوده و آثار برگزیده به جشنواره کشوری ارسال خواهند شد و به آثار برتر هدایای ویژه ای اهدا خواهد شد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا گلستان گفت: علاقمندان می‌توانند آثار خود را به معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا استان گلستان و یا در پیام رسان های داخلی ارسال کنند.
انتهای پیام/