شهروندان کلاله ای در تماس با راه اترک از قطعی 24 ساعته آب شهری، گلایه مند هستند.

به گزارش راه اترک، علی از شهروندان کلاله ای در تماس با خبرنگار راه اترک از قطعی بدون برنامه در کلاله گلایه کرد.
وی گفت: حداقل بگویند: ساعت فلان تا فلان تا ما هم برنامه ریزی بکنیم.
رضا از شهروندان کلاله ای هم در تماس با راه اترک گفت: حالا در آستانه ماه مبارک رمضان مشکل قطعی آب برای مردم مومن و روزه دار شهرستان بسیار سخت است.
مسئولین لطفا پیگیر باشند.
زهرا که خانم خانه داری هم هست در تماس با راه اترک نوشت: نه خانه تکانی کردیم نه می توانیم فکری برای تمیزی خانه و زندگی داشته باشیم.
وی اضافه کرد: متاسفانه وقتی مدیران شهرستانی که در این خصوص مسئول هستند، خودشان مشکل آب شرب ندارند به خاطر اینکه اصلا ساکن شهرستان نیستند، مشکل ما مردم را درک نمی کنند.
خبرنگار راه اترک در خصوص مشکل قطعی آب با قنبری، رئیس اداره آب کلاله تماس گرفت که متاسفانه علی رغم ارسال پیام و معرفی خبرنگار، وی پاسخ تماس ما را نداد!
با فرهاد شیبک، فرماندار کلاله تماس گرفتیم که وی در جلسه بود و پیام دادند که بعدا تماس بگیریم.
با محسن داورزنی، معاون فرماندار کلاله تماس گرفتیم و وی علت قطعی آب با این وضعیت را توضیح داد.
داورزنی، معاون فرماندار کلاله علت افزایش زمان قطعی آب شرب در کلاله را سرقت وسائل یکی از چاههای آب کلاله و از مدار خارج شدن اینی چاه برشمرد.
وی همچنین افزایش جمعیت غیر ساکن شهر (اعم از مسافرین خالد نبی(ع) و مهمانان نوروزی ) به تعداد 10 هزار نفر و افزایش مصرف را نیز مزید بر علت دانست.

داورزنی، اصلاح چاه از مدار خارج شده و اتصال چاه تازه آماده شده شهرک امام علی علیه السلام را از جمله اقدامات شهرستان برای حل این مشکل برشمرد.

انتهای پیام/رضا جامی