amishahi2

امروز سالروز آغاز امامت حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف، تشکیل دهنده حکومت نوین جهانی اسلامی است.

به گزارش راه اترک، حجت الاسلام حسینعلی امیرشاهی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی مراوه تپه گفت: امام زمان(عج) آن وارث زمینی است که در آخر الزمان ظهور می کند و یک حکومت نوین اسلامیِ جهانی ایجاد خواهد کرد بطوریکه اسلام فراگیر شده، سنت نبی مکرم اسلام(ص) را برپا خواهد کرد و و عده الهی تحقق پیدا می کند.

کارشناس مسائل دینی و مذهبی اشاره ای به ویژگی های حکومت نوین اسلامیِ جهانی امام زمان(عج) نمود و تصریح کرد: در این حکومت نوین اسلامیِ جهانی محرومان، مستضعفان و بندگان صالح جایگاه ویژه ای دارند بطوریکه تلاش برای برقراری عدالت و مبارزه با ظلم و بی عدالتی در آن جلوه گری می کند.

ریاست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراوه تپه خاطر نشان کرد: نظام فرهنگی این حکومت نوین اسلامی، گرفته شده از ارزش‌ها، هنجار‌ها، عقاید، باور‌ها و آرمان‌های قرآن کریم و سنت ائمه اطهار(ع) است و همه اجزا و عناصرش از مسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی گرفته تا مسائل دیگر، متأثر از این نظام فرهنگی است.

حجت الاسلام حسینعلی امیرشاهی در پایان تاکید نمود: مهمترین نعمتی که امام زمان(عج) با تشکیل حکومت نوین اسلامیِ جهانی برای انسان ها خواهد داشت اینست که، جهان تحت لوای یک رهبر و امام مدیریت خواهد شد و در آن مسائلی همچون مقام پرستی‏ها و خود محوری‏ها از بین خواهد رفت و همه بر تبعیت از یک حاکم مقتدر جهانی، متفق خواهند شد.

انتهای پیام/م