puramir1

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مراوه تپه در جمع بچه های مدرسه پورانی مراوه تپه گفت: بچه ها اگر کسی در دنیا حرمت پدر و مادرش را نگه دارد خدا در دنیا او را عزیز می کند.

به گزارش راه اترک، حجت الاسلام حسینعلی امیرشاهی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی مراوه تپه در آخرین روز از زمان حضورش در مراوه تپه به مدرسه پورانی شهر مراوه تپه رفت و در جمع دانش آموزان این مدرسه قرار گرفت.

امیرشاهی در جمع دانش آموزان این مدرسه گفت: بچه ها، خدای بزرگ ما را بعد از عبادت او و اطاعت از پیامبر(ص) دستور داده که به والدین خود احترام بگذاریم و به سخنان این 2 عزیز گوش بدهیم و کارهایی که آنها به ما می گویند انجام دهید، را انجام بدهیم.

puramir1


وی در ادامه با بیان کودکانه اشاره ای به حدیث زیبای از نبی مکرم اسلام (ص) در خصوص اهمیت احترام به والدین نمود و اظهار داشت: پیامبر اکرم(ص) که خداوند بزرگ او را خیلی دوست دارد در یک حدیث زیبایی می فرماید«نگاه همراه با محبت فرزند به پدر و مادر عبادت است» .

puramir2
حجت الاسلام حسینعلی امیرشاهی تصریح نمود: بچه ها اگر کسی در دنیا حرمت پدر و مادرش را نگه دارد خدا در دنیا او را عزیز می کند و اسمش را بالا می برد بطوریکه همه او را می شناسند و  می گویند چقدر این آدم خوب است.
ریاست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراوه تپه در پایان افزود: بچه ها روزی مردی نزد پیامبر(ص) آمد و گفت من تمام گناهان را انجام داده ام،آیا راه توبه برای من هست؟ فرمود آیا پدر و مادرت زنده اند؟گفت تنها پدرم زنده است. فرمود به پدر خود احترام کن؛ تا خداوند تو را ببخشد. وقتی که آن مرد رفت،حضرت به اطرافیانش فرمود: ای کاش مادرش زنده بود.

انتهای پیام/م