jaeslamikalaleh

جامعه اسلامی مهندسین شهرستان کلاله نیز اقدام مقامات فرانسوی در توهین به پیامبر اسلام را محکوم کرد.

به گزارش راه اترک، سیل محکومیت اقدام توهین آمیز مقامات فرانسوی در توهین به پیامبر اعظم صلی الله و علیه و آله و سلم ادامه دارد.

در ادامه پیامهای محکومیت اقدام مقامات فرانسوی در توهین به پیامبر اسلام، جامعه اسلامی مهندسین هم این اقدام رذیلانه فرانسویها را محکوم کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر می باشد.

اینک که تنها، پیام مهربانی و راستی پیامبر عظیم الشان اسلام ، از پی قرنها ، همچنان به گوش می رسد و دلهای مرده و سخت را به غمزه ملاطفت و مهربانی نرم می کند و به گواهی تاریخ ، خواب زدگان مهر بر دهان خورده یا رای پذیرفتن نور را ندارند و چنان به خوی تعصب و دشمنی دچارند که نه زیبایی را می فهمند و نه آزادی را و هر دستاویزی را بهانه دمیدن بر آتش حماقت خود خواسته و آتافروزی بی منطقشان می کنند.
امروزه اسلام ستیزی و هتاکی به مقدسات اسلامی را باید ویژگی بارز نظام سلطه و دولتمردان و دشمنی ریشه دار صهیونیسم برشمرده ، مواضع هتاکانه اخیر رئیس جمهور نادان فرانسه در اهانت بمقدسات اسلامی و ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام از این جمله است که فضای منفوری را ایجاد و قلوب مسلمانان بلکه همه پیروان راستین ادیان الهی و آزادگان جهان را به درد آورده .

لذا بدین وسیله جامعه اسلامی مهندسین شهرستان کلاله ، جسارت به ساحت آسمانی حضرت محمد صلی الله و علیه و آله و سلم را توهین به والاترین مقدسات مسلمانان و اهانت به احساسات میلیونها مسلمان دانسته و ضمن محکومیت شدید از همه آزادی خواهان جهان می خواهد که با سیاست پلید اسلام ستیزی با این شیوه های نفرت بار صهیونیسم و نوکران حلقه بگوششان از جمله مکرون ملعون مقابله نمایند و از دولت محترم نیز پیگیری مجدانه برای پاسخ به این هتک حرمت را خواستاریم.

jaeslamikalaleh0

انتهای پیام/روح انگیز مرادیانی