CHDOLAT1

علی مطهری، هاشمی رفسنجانی، ... ، حسن روحانی و ؟؟؟ گردانندگان دولت یازدهم چه کسی یا کسانی هستند؟

به گزارش راه اترک، دولت یازدهم در این روزها، آخرین ماههای خود را می گذراند و عملکردش مورد نقد و تحلیل بسیاری از کارشناسان و حتی مردم قرار گرفته و انتخابات اردیبهشت، مشخص خواهد کرد که آیا مردم دوباره به دولت معتقد به اعتدال رای خواهند داد یا خیر؟

هر دولتی یک مدیر و رئیس دولتی دارد که تصمیم گیرنده اصلی در دولت می باشد و بقیه اعضای دولت گرداننده تصمیمات رئیس دولت می باشند.

البته رئیس دولت مشاوره هایی نیز دارد و در تصمیمات خود نیز از مشاوره و همفکری با وزار و مشاوران خود بهره خواهد برد و این عین تصمیم گیریهای خردمندانه می باشد.

اما وقتی دولت را کسی دیگر و تصمیمات کسی دیگری می چرخاند، آن وقت دیگر نمی توان گفت: این دولت از مشورت دیگران استفاده کرده است.

چندین ماه قبل برخوردی با علی مطهری در شیراز صورت گرفت که وی نامه ای به رئیس جمهور و رسانه ها نوشت و جالب این است که بلافاصله بعد از این نامه رئیس جمهور دستور اکید به وزارت کشور و ... مبنی بر رسیدگی فوری به حادثه پیش آمد داد.

طی روزهای اخیر نیز، موضوع سفر علی مطهری به مشهد مطرح شد و چون با مسافرت وی به مشهد مخالفت شده بود، که وی بلافاصله نامه به رئیس جمهور نوشت و رئیس جمهور هم اگرچه در تعطیلات بود، بلافاصله دستور پیگیری موضوع پیش آمده را دادند.

شخص دومی که رئیس جمهور تبعیت از وی را به طور کامل در دستور کار دارد و دستورات وی را بی چون و چرا انجام می دهد، هاشمی رفسنجانی می باشد به طوری که برخی از تحلیل گران هاشمی را شخصیت اول دولت یازدهم برشمرده و روحانی را شخصیت دوم این دولت می دانند.

برخی شخصیتهای جریان فتنه هم برخی از اعمال نظرات را در دولت یازدهم دارند و این اعمال نظرات به گونه ای بوده که در برخی از سخنان ، روحانی نیز متوجه این اعمال نظرات شده و از این گونه چرخاندن دولت، خسته شده و همین برخورد موجب قوت گرفتن گرایش جریان چپ به افراد دیگری به غیر از روحانی شده است.

حال باید دید در این ماههای آتی تا قبل از انتخابات ریاست جمهوری، چه اتفاقاتی روی خواهد داد و چه کسی به عنوان رئیس جمهور انتخاب خواهد شد.

انتهای پیام/جامی