rayha12

برخی از دهیاران در شرق گلستان با هشدار، مردم را به رای دادن به کاندیدای خاص سوق می دهند.

به گزارش راه اترک، چندی پیش، دهیاران سراسر کشور برای شرکت در نشستی با رئیس جمهور به تهران دعوت شدند.

چرا این دعوت در آستانه انتخابات صورت گرفت و چرا دولت این نشست را به این زمان موکول کرده ، می توانست حرف و حدیثهای آینده را تقویت کند و متاسفانه گویی که امروز این حرف و حدیثها رنگ و بوی واقعی به خود گرفته است.

اخبار واصله  بیانگر این است که نوعی باج خواهی انتخاباتی در روستاها و مناطق محروم در حال رخ دادن است

✅ از آنجایی که برخی از دولت مردان دولت یازدهم ، رأی این دوره از انتخابات را بین عموم مردم بخصوص روستائیان و محرومین از دست رفته میبیند ، حال از طریق برخی دهیاران به نوعی، باج خواهی از مردم را رقم می زنند تا مردم روستاها از ترس مجبور شوند رأی خود را از سر ناچاری به نام روحانی بنویسند.

طبق شنیده ها از روستاها، این دهیاران به مردم گفته اند:« چه بخواهید و چه نخواهید رئیس جمهورها ۲دوره ای هستند، پس اشتباه نکنید و به فرد دیگری رأی ندهید! چرا که روحانی بالأخره رئیس جمهور است! فقط اینکه اگر رأی منطقه ما به روحانی کم باشد بودجه این منطقه را نمی دهند ولی اگر رأی روحانی زیاد باشد فلان و فلان خواهد شد.

ای کاش مسئولین ستاد کاندیداهای دولت، به مسئولین دولتی بگویند که با این هشدارها و تطمیع ها، سبد رای کاندیداهای مورد نظر آنها کمتر و کمتر خواهد شد و به ضرر آنها تمام خواهد شد.

به قول یکی از جوانان تحصیل کرده ولی بیکار شهرمان، ای کاش مسئولین بجای اینکه  برای کسب رأی مجدد به هرروش ناجوانمردانه ای دست بزنند، واقعا به فکر مردم بودند و بیشتر برای مردم  کار و تلاش میکردند، آنوقت مردم شریف ما هم با جان و دل به آن فرد رأی میدانند و کار آقایان مسئول هم به اینجا نمی رسید که با تهدید بخواهند از مردم رأی بگیرند.

 

انتهای پیام/مرادی