amirshhi961

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مراوه تپه، مجلس خبرگان رهبری درسال 68، با انتخاب رهبری حضرت  امام خامنه ای،کار عظیمی را انجام داد.

به گزارش راه اترک، ، حجت الاسلام حسینعلی امیر شاهی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی مراوه تپه در خصوص شخصیت حضرت امام خمینی رحمه الله علیه گفت: امام راحل ( ره ) ، انقلاب اسلامی را به اوج عظمت ، شکوه و همچنین ملت مسلمان ایران را به عزت ، سعادت ، مسیر حق و حقیقت راهنمایی نمود . شخصیتی بزرگ و عظیم که فقه محمد ( ص ) و آل محمد ( ص ) را بر مبنای زمان ، مکان و همچنین اجتهاد پویا را برای مردم ، علما ، اندیشمندان تبیین و تشریح می کرد.

حجت الاسلام امیر شاهی ادامه داد: ایشان رهبری بود که قلوب و افکار مردم را راهبری می‌کرد و مردم را در اهداف مقدس انقلاب اسلامی و دین مبین اسلام  هدایت می‌کرد . امام در همه ی این مراحل مسیر مدیریت کشور را در چارچوب معیارهای اسلامی و دینی ‌به مردم و فرهیختگان نشان داد و نهادها و سازمان های لازم را در این زمینه تأسیس کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراوه تپه افزود : امام ( ره ) همان مرد شجاع ، انقلابی ، مبارزه و جهادگر در راه حق بود که نه در برابر استبداد و نه در برابر استعمار سر فرود نیاورد و با اتکا به خداوند متعال و در مسیر اسلام ناب محمدی ( ص ) نهضت اسلامی را در مسیر هدایت برای پیروزی قرار داد.

حجت الاسلام حسینعلی امیر شاهی در پایان تاکید نمود : درست است که مردم بصیر ، همیشه در صحنه و انقلابی ما با رحلت جانگداز امام راحل ( ره ) در غم بزرگی در تاریخ انقلاب اسلامی قرار گرفتند ، اما همه ی ما در فردای آن روز یعنی روز چهاردهم خرداد لطف و عنایت خداوند را شاهد بودیم که مجلس خبرگان رهبری در عصر چهاردهم خرداد کار عظیم و بزرگی را انجام داد و نگذاشت پرچم انقلاب اسلامی حتی برای 24 ساعت روی زمین بماند و این پرچم را بر دوش سلاله حضرت فاطمه ( س ) اطهر و شاگرد مکتب ائمه اطهار ( ع ) حضرت آیت‌الله خامنه‌ای قرار داد . کاری که خبرگان رهبری انجام داد التیامی ‌بر زخم و غم این ملت بزرگ بود .

انتهای  پیام/م