taghirmodiran1

علت تغییرات گسترده در دولت دوازدهم مشخص شد.

به گزارش راه اترک، وقتی دولت نهم با خدمات گسترده اش رو به پایان بود، شاید کمتر اصلاح طلبی فکر می کرد که بتواند با این محبوبیت به دست آمده توسط دولت نهم رودررو شود.

اما برخی از اتفاقات برنامه ریزی شده و نشده روی داده در آغاز دولت دهم و جریان فتنه و ... موجب برنامه ریزی گسترده توسط جریان اصلاح طلبی شد.

مهمترین مشکل جریان اصلاح طلبی نبود نیروی پای کار بود که باید به گونه ای این نقیصه بسیار مهم جبران می شد.

یکی از مهمترین برنامه ریزی های صورت گرفته ی این جریان در این برهه، جذب نیرو بود که می توان نبود نیرو در جریان تشکیل دولت یازدهم و تلاش برای رفع این نقیصه در جریان اصلاحات را به وضوح در اعضای کابینه یازدهم مشاهده نمود.(کابینه پیر)

با تشکیل دولت یازدهم ، تلاش برای جذب نیز آغاز شد و مهمترین راه جذب دادن مسئولیت به افراد بود.

گاه این مسئولیتها حتی برای زمان کم هم کفایت می کرد مانند خیلی از تغییراتی که در زمان انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم صورت گرفت که این تغییرات با مد نظر گرفتن عدم موفقیت در کسب دولت دوازدهم منطقی به نظر نمی آمد ولی برای کسب و جذب نیرو بسیار ضروری می آمد.

با به دست آوردن دولت دوازدهم که با تمام قوا و از استفاده از همه ظرفیت های مجاز و غیر مجاز به دست آمده بود، برنامه ی جذب نیرو با قوت بازهم ادامه پیدا کرد.

در این زمینه علی رغم همسو بودن مسئولین دولتی دولت یازدهم که توسط خود دولت هم انتخاب شده بود، بیشتر افراد مسئول در برنامه ی تغییر قرار گرفتند و نمونه ی بارز آن تغییر گسترده ی استاندران سراسر کشور بود.

هم اکنون نیز اصلاح طلبان در زمان باقی مانده از دولت دوازدهم با حداکثر توان در جذب نیرو تلاش خواهند کرد و باید به اصلاح طلبان برای این طرز فکر یعنی جذب نیرو، آفرین گفت.

جوان گرایی، استفاده از تمام افرادی که به آنها وعده مسئولیت داده شده می تواند بر تشکیل دولت سیزدهم به این جریان کمک کند.

هرچند غفلت نکردن از توسعه عمران و آبادانی مناطق محروم به خصوص روستاها و در برخی از موارد عدم برخورد با افراد خاطی در دولت می تواند تمام برنامه ریزی های صورت گرفته توسط این جریان را بهم بزند.

انتهای پیام/جامی