bumigirbumi

با نزدیک شدن به زمان تغییر استاندار گلستان، موضوع بومی یا غیر بومی بودن آن گرم کننده محافل سیاسی و رسانه ایست، اما گره کار در جای دیگری قرار دارد.

به گزارش راه اترک، با تغییر دولت دوازدهم به سیزدهم، رویه بر این است که منتخبین دولت دوازدهم به خصوص نیروهای دست نشانده و بسیار ضعیف آن هرچه سریعتر تغییر کنند و این سرعت تغییر نیز طبق شعاری است که آقای رئیسی، رئیس جمهور دولت سیزدهم اعلام کرده بودند و آن کار برای مردم بود که با نیروهای ضعیف نمی توان این همه تغییر و خمودگی دولت دوازدهم را ایجاد کرد.

حالا خیلی از سیاستمدارن و سیاسی کاران استان نیز منتظر تغییر مدیران ارشد به خصوص استاندار گلستان هستند و در این بین رایزنی ها برای معرفی گزینه های خودشان بسیار زیاد است.

اینکه گزینه دولت برای گلستان یک گزینه بومی باشد یا غیر بومی به نظر برخی از دلسوزان استان زیاد مهم نیست، مهم نیروی انقلابی و جهادی است که تمام تلاشش را به خرج دهد تا بهترین عملکرد را برای استان داشته باشد.

هرچند خیلی ها معتقدند که اگر استاندار یک فرد بومی باشد، به نا به شناختش از استان و ظرفیتهایش، مثمر ثمرتر خواهد بود و صد البته این موضوع نکته مهمی است اما این در وقتی است که در استان گلستان بعد از تمرکز بر بومی گزینی، تمرکز بر شرقی بودن یا غربی بودن آن می شود و این که باید استاندار از شرق گلستان باشد یا از غرب استان!؟
مردم اما خارج از این بازیهای سیاسی شرق و غربی، تحول در وضعیت اشتغال استان و توسعه را خواستار هستند و دنبال نیرویی هستند که برای کل استان کار کند نه برای جناج و حزب و شرق و غرب آن.

انتهای پیام/رضا جامی

دیدگاه‌ها   

0 #2 گلستانی 1400-07-13 17:47
مدیر بومی خوب در گلستان زیاد داریم هم در شرق گلستان و هم در غرب استان
به نظر من می شود 2 سال از شرق گلستان یک مدیر انتخاب شود و 2 سال هم از غرب استان
مدیر بومی خوب و انقلابی و جهادی از مدیر غیربومی پروازی بسیار بهتر است.
مدیر غیر بومی پروازی، آخرش سفر خارجه می رود در هنگام سختی مردم.
نقل قول کردن
+1 #1 حمیدپرنیا 1400-07-13 04:07
ب نظر من با توجه به اینکه پتانسیل و توانایی بالای نیروهای شرق استان و محروم بودن از بیشترروستاهااز امکانات دولتی اگه بشه یک نیروی جهادی و انقلابی از شرق استان باشه خیلی عالی میشه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید