IMG ۲۰۲۲۱۱۱۳ ۱۶۳۹۲۸

واکنش سرد صهیونیستها در قبال گم شدن صد هزار تجهیزات نظامی و جنگی از پادگانهای این رژیم، شائبه ی صوری بودن این اتفاق را تقویت کرد.

 به گزارش راه اترک، چند روزی از پخش سرقت بیش از صد هزار مهمات جنگی و تجهیزات نظامی نگذشته بود که پایگاه خبری اکسیوس نوشت که تجهیزات نظامی صهیونیستها در اوکراین مشاهده شده است.

این پایگاه خبری به نقل از یک مقام ارشد رژیم صهیونیستی گفت: که این رژیم با صادرات خودروهای زرهی خود به اوکراین موافقت نکرده است.

بر اساس این گزارش، آکسیوس به نقل از این مقام ارشد رژیم صهیونیستی افزود: اسرائیل درباره اینکه آیا کشورهای اروپایی بدون موافقت تل آویو این خودروهای زرهی را به اوکراین داده‌اند، تحقیق می‌کند.

برخی منابع خبری پیش از این اخباری را درباره رؤیت خودروهای زرهی ساخت رژیم صهیونیستی در جریان درگیری‌های اخیر نیروهای اوکراین با روسیه در «خرسون» منتشر کرده بودند.

این در حالی است که پایگاه خبری بلومبرگ پیش از این اعلام کرده بود که روسیه به رژیم صهیونیستی هشدار داده است که در صورت ارسال تسلیحات دفاعی به اوکراین، باید در انتظار اقدام تلافی‌جویانه مسکو باشد.

سران نظامی صهیونیست برای سرهم کردن ارسال تجهیزات نظامی به اوکراین، ادعای سرقت را مطرح کردند و گفته اند که این سرقتها قبلا هم توسط سربازان صهیونیستی انجام می شده است.

رژیم صهیونیستی از سوی زلنسکی و جریان غربی برای کمک به اوکراین تحت فشار است و شاید ترفند بچه گانه سرقت تجهیرات نظامی و ارسال این تجهیرات با هواپیماهای باری نظامی به اوکراین یا کشور ثالث، ساده ترین راهی بود که صهیونیستها برای فرار از فشار طرف غربی و اوکراین و به نوعی توجیه در مقابل روسیه انجام دادند.

جال باید دید جریان روسی در این خصوص چه پاسخی خواهد داد.

انتهای پیام/

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید