تبلیغات تلویزیونی راست است یا دروغ؟
به گزارش اترک : بعد از دروغ بودن کرم های حلزون ،مردم نسبت به تبلیغات تلویزیونی بی اعتماد شده اند . مردم آنچه از تلویزیون کشور پخش می شود را به عنوان یک امر تایید شده می پندارند و احتمال اینکه این صحبتها دروغ باشد را هم نمی دهند . این یعنی اعتماد مردم به رسانه ی داخلی .
اما متاسفانه این روزها رسانه نوعی نگاه مادی پیدا کرده است و برای رسیدن به پول ؛ گویی به هر کاری دست زده و اگر کار انجام شده اشتباه هم باشد از اشتباه صورت گرفته غذر خواهی نیز نمی کند .
دروغ بودن اثر کرم های حلزون که رسانه ی ملی به شدت در خصوص تبلیغ آن کمر همت بسته بود ،یکی از این موارد می باشد که لزوم عذرخواهی مسئولان رسانه ی ملی را برای نگه داشتن حس اعتماد مردمی ، می طلبید .
هم اکنون مردم به تبلیغات تلویزیونی کشور با دیده ی تردید می نگرند.
کفش تن تاک ،کباب پز همراه و ...
نکته ی جالب این است که تبلیغات اخیری همچون کرم حلزون و کفش تن تاک ابتدا در ماهواره ها تبلیغ می شد و سپس پای این تبلیغ به تلویزیون کشیده شد .
آیا این کالا همان کالای ماهواره ای بود ؟ پس چرا تمام رسانه ها مردم را از خرید کالاهای ماهواره ای منع می کنند ؟در حالی که خود به تبلیغ همان کالا می پردازند ؟
امیدواریم صدا و سیما ضمن غذرخواهی از مردم ضمن تحکیم حس اعتماد مردم به خود به بررسی تیزرهای تبلیغاتی خود پرداخته و قبل از پخش این تیزرها تمام استعلامهای لازم را بررسی نماید تا مردم آسیب کمتری ببینند.
جامی خبرنگار اترک