چاپ
دسته: اجتماعی
بازدید: 1793

halazun

تبلیغات تلویزیونی راست است یا دروغ؟

به گزارش اترک : بعد از دروغ بودن کرم های حلزون ،‌مردم نسبت به تبلیغات تلویزیونی بی اعتماد شده اند . مردم  آنچه از تلویزیون کشور پخش می شود را به عنوان یک امر تایید شده می پندارند و احتمال اینکه این صحبتها دروغ باشد را هم نمی دهند . این یعنی اعتماد مردم به رسانه ی داخلی .

اما متاسفانه این روزها رسانه نوعی نگاه مادی پیدا کرده است و برای رسیدن به پول ؛ گویی به هر کاری دست زده و اگر کار انجام شده اشتباه هم باشد از اشتباه صورت گرفته غذر خواهی نیز نمی کند .

دروغ بودن اثر کرم های حلزون که رسانه ی ملی به شدت در خصوص تبلیغ آن کمر همت بسته بود ،‌یکی از این موارد می باشد که لزوم عذرخواهی مسئولان رسانه ی ملی را برای نگه داشتن حس اعتماد مردمی ، می طلبید .

هم اکنون مردم به تبلیغات تلویزیونی کشور با دیده ی تردید می نگرند.

کفش تن تاک ،‌کباب پز همراه و ...

نکته ی جالب این است که تبلیغات اخیری همچون کرم حلزون و کفش تن تاک ابتدا در ماهواره ها تبلیغ می شد و سپس پای این تبلیغ به تلویزیون کشیده شد .

آیا این کالا همان کالای ماهواره ای بود ؟ پس چرا تمام رسانه ها مردم را از خرید کالاهای ماهواره ای منع می کنند ؟‌در حالی که خود به تبلیغ همان کالا می پردازند ؟

امیدواریم صدا و سیما ضمن غذرخواهی از مردم ضمن تحکیم حس اعتماد مردم به خود به بررسی تیزرهای تبلیغاتی خود پرداخته و قبل از پخش این تیزرها تمام استعلامهای لازم را بررسی نماید تا مردم آسیب کمتری ببینند.

جامی خبرنگار اترک