نوشابه کوکاکولا از در تبریک ماه رمضان وارد ماه رمضان شد.
به گزارش اترک، نوشابه کوکاکولا که برندی خارجی بوده و صاحبان آن صهیونیستی می باشند، در ماه مبارک رمضان اقدام به استفاده ابزاری از مناسبات دینی برای فروش بیشتر کرده است.
این شرکت در تازه ترین اقدام خود بر روی نوشابه های طرح خانواده ،اقدام به تبریک ماه رمضان و گذاشتن تصویر یک مسجد و یک ماه بر بالای آن کرده است.
این درحالی است که شعار ضد دینی کوکاکولا با املای لاتین آن نیز هنوز بر روی این برچسب وجود دارد!
خبرنگار اترک با تماس با شرکت پرکننده این نوشابه در مشهد در خصوص این تبلیغ پرسید و پاسخگوی شرکت گفت:این اقدام از سوی مسئولین خود شرکت بوده است!
این اولین باری است که یک شرکت نوشابه سازی وارد عرصه استفاده ابزاری از آیین های مذهبی شده است.