felman

چرا مسئولین کلاله برای رفع مشکل آب شرب این شهر، چاه فلمن در بستر رودخانه دوغ نمی زنند؟

به گزارش راه اترک، بیش از یک سال از جیره بندی آب شرب مردم شهر کلاله می گذرد و علی رغم اتصال چند چاه آب به شبکه آب شرب این شهر، هنوز مشکل مردم رفع نشده است.

فرهاد شیبک چندی پیش در گفتگویی که خبرنگار راه اترک با وی داشت، در پاسخ به خبر انتقال آب منطقه کلاله به گنبد گفته بود: این بهره برداری مربوط به 2 حلقه چاه فلمن در بستر رودخانه دوغ است که این بهره برداری هم در حد مرز دو شهرستان کلاله و گالیکش به سمت جنگل گلستان می باشد.

حال برای مردم این سوال پیش می آید که اگر 2 حلقه چاه فلمن توانسته مشکل آب شرب شهر بزرگی مانند گنبد را برطرف کند، چرا این اقدام برای خود مردم دو شهرستان کلاله و گالیکش انجام نشود؟
علی از شهروندان کلاله ای می گوید: وقتی خبر انتقال آب شرب از بستر رودخانه دوغ را برای مردم گنبد شنیدم با خودم گفتم: قدیمی ها خوب گفته اند که چراغی که به خانه بسوزد چرا به دیگران داده شود!
وی در ادامه گفت: من مشکلی با حل مشکل آب مردم گنبد ندارم ولی اگر حفر چاه فلمن آنهم از بستر رودخانه ای که در کنار شهر ما وجود دارد می تواند مشکل آب شهر بزرگی مانند: گنبد را حل کند، حتما مشکل آب شهر کلاله را راحت تر حل خواهد کرد.

فاطمه، شهروند دیگری از کلاله هم در این خصوص گفت: چرا مسئولین شهرستان فکری برای حفر این مدل چاه برای حل مشکل آب کلاله نمی کنند؟ اگر حفر این چاه برای شهر گنبد به این دوری قانونی بوده، پس حفر چاه فلمن برای مردم 2 شهرستان کلاله و گالیکش هم باید قانونی باشد.

مردم امیدوارند که مسئولین شهرستان کلاله قبل از اوج گرما فکری اساسی برای حل مشکل آب کلاله بکنند.

خیلی از مردم ساکن شهر کلاله توان خرید تانکر برای ذخیره سازی و پمپ آب ندارند.

شما هم مشکلاتتان را برای انعکاس در این سایت و پیگیری از مسئولین با ما در میان بگذارید.

انتهای خبر/رضا جامی


 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید