photo 2016-06-26 17-43-15

رئیس دادگستری شهرستان مراوه تپه گفت:پایه های آغازین قوه قضاییه با اندیشه های شهید بهشتی بنا شد و او را می توان معماری دستگاه قضایی انقلاب دانست.

به گزارش راه اترک؛ حجت الاسلام مرتضی اسعدی با اشاره به اینکه شهید بهشتی ویژگی های منحصر به فردی در ساماندهی و انسجام به امور قضایی کشور داشتند و فعالیتهای زیادی در جهت اجرای احکام اسلامی انجام دادند.

وی در ادامه افزود: شهید بهشتی با به کارگیری قضات عادل و عالم باعث ایجاد بستر عدالت و امیدواری مردم به نظام شد که تلاشهای بی وقفه ایشان در قوه قضاییه فراموش نشدنی است.

رئیس دادگستری مراوه تپه اقدامات شهید بهشتی در جهت برقراری عدالت علوی را الگویی مناسب برای قضات و کارکنان دانست و افزود: باید همه تلاش کنیم تا عدالت اجتماعی در حکومت اسلامی بیش از پیش نمایان شود و حق مظلومان به طور کامل به آن بازگردد.

پیگیر استقرار دو ادراه ثبت اسناد و پزشکی قانونی در مراوه تپه هستیم

حجت الاسلام اسعدی با اشاره به کاهش جرایم قضایی در شهرستان نسبت به سال گذشته،گفت: باید بکوشیم تا از آمارها بازهم کاسته شود و این مهم با همکاری و تعامل ادارات در زمینه فرهنگ سازی و قانون میسر می شود.

 وی در ادامه افزود: در اجرای قانون دیدگاهها و تفکرات سیاسی و قومی جایگاهی ندارد و باید سعی کنیم همه به اجرای صحیح قانون کمک کنند.

رئیس دادگستری مراوه تپه با بیان اینکه در جهت سهولت رسیدگی به امورات مردم ،پیگیر استقرار اداره ثبت اسناد و اداره پزشکی قانونی در شهرستان مراوه تپه هستیم، تصریح کرد: با استقرار این دو اداره در این شهرستان حجم عظیمی از مراجعات مردم به شهرستان کلاله کاهش پیدا می کند.

انتهای پیام/