shahram2

عضو کمیسیون عمران مجلس در خصوص پروازهای فرودگاه کلاله گفت: به زودی برنامه ویژه ای برای تعطیلات عید از سوی فرودگاه کلاله عملیاتی خواهد شد.

به گزارش راه اترک، شهرام کوسه غراوی در خصوص فرودگاه کلاله و قطعی پروازهایش گفت: با رایزنی های صورت گرفته پروازهای این فرودگاه پایدار خواهد شد.

شهرام کوسه غراوی در گفتگو با خبرگزاری خانه ملت با اشاره به رایزنی ها و مکاتبه های مستمر با مسئولان مربوطه در خصوص رفع مشکلات فرودگاه کلاله، گفت: با رایزنی های صورت گرفته پروازهای این فرودگاه پایدار خواهد شد.

نماینده مردم مینودشت، کلاله، مراوه تپه و گالیکش در مجلس، با یادآوری تعطیلی دوهفته ای فرودگاه کلاله در پی تعمیر هواپیماها، افزود:به زودی در نشستی با مسئولان مربوطه این فرودگاه برای خدمت رسانی به مردم آغاز به کار خواهد کرد.

وی ادامه داد:به زودی طی یکی دو هفته آینده پرواز پایدار طبق روال قبلی شنبه و چهارشنبه قطعا در این فرودگاه برقرار خواهد شد.

این نماینده مردم درمجلس دهم گفت:به زودی برنامه ویژه ای برای تعطیلات عید از سوی فرودگاه کلاله عملیاتی خواهد شد.

عضوکمیسیون عمران مجلس با رد نگرانی های پیش آمده درخصوص تعطیل شدن فرودگاه کلاله، افزود:این فرودگاه تعطیل نخواهد شد و به زودی پروازهای خود را از سر خواهد گرفت چراکه جلب رضایت و آرامش مردم همیشه مد نظر است.

انتهای پیام/ج