tasliatpayam

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مراوه تپه درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت.

به گزارش راه اترک، حجت الاسلام حسینعلی امیرشاهی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی مراوه تپه در پیامی، درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

قال رسول الله (ص) : اذا مات العالم الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمة لایسدها شیءحضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام و رهبری بود و انقلاب از آغاز با نام او پیوند یافت.یاد و عمر خود را در راه تحقق آرمانهای اسلام و انقلاب سپری کرد و در راه مبارزه با استکبار جهانی از هیچ کوششی دریغ ننمود. خاطره ایشان تداعی‌گر روزهای پیروزی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی است و تلاش‌های دلسوزانه ایشان برای مجد و عظمت ایران اسلامی، همواره بر تارک تاریخ این سرزمین خواهد درخشید.
ایشان در کنار خدمات ارزشمند در طول سالهای قبل و پس از پیروزی انقلاب اسلامی، با قبول مسئولیت های مهم همچون ریاست مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری، ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام و نیز مجلس خبرگان رهبری، کوشا بود. فرماندهی شجاع و مدبرو تصمیم‌گیری ارزشمند در جبهه های نبرد حق علیه باطل بودند و نقش محوری هاشمی در کسوت جانشینی فرمانده کل قوا در پیروزی های رزمندگان اسلام هرگز از یادها نخواهد رفت.
اینجانب از طرف مجموعه  شورای هیئات مذهبی، کانون مداحان ، موسسات قرآنی و تشکل های دینی ، علماء و روحانیون معزز  اهل سنت وتشیع شهرستان مراوه تپه این مصیبت و ضایعه عظمای رحلت یار دیرین امام(ره) و انقلاب، مجاهد نستوه و دلسوز انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را به مقام معظم رهبری، مراجع عظام ،  همه ملت ایران و هم‌چنین خانواده محترم ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای ایشان غفران و رحمت واسعه الهی مسئلت می‌نمایم.

حسینعلی امیرشاهی رئیس اداره تبلیغات اسلامی مراوه تپه

انتهای پیام/جامی